L'ascensori deve esse custruitu in tutte e fermate di metrobus per i disabili.

L'ascensori deve esse custruitu in tutte e fermate di metrobus per i disabili: Sfurtunatamente, vedemu a soffrenza di i nostri fratelli è sorelle disabili in a strada ogni ghjornu, in ogni locu. Ancu s'è no tistimuniemu senza vuluntà, ùn ci hè nunda chì pudemu fà, salvu forse aiutu momentaneo. Avemu da fà un passu per elli è piglià qualchi iniziative per fà a so vita più faciule.

"Una scintilla pò inizià un focu"! Stu dittu riflette veramente l'impurtanza di riunite intornu à a stessa idea, unità è sulidarità. Perchè a vita hè assai difficiule per elli. Puderanu micca pudè passà liberamente in terra cum'è noi, ma pensu chì ci vole à fà un passu per almenu fà li un pocu più còmode in i carrughji è in u trasportu publicu. È forsi, cù u vostru sustegnu di firma, hè pussibule di ghjunghje u nostru scopu è dimustrà inseme chì e cose boni ponu sempre esse fatte in stu mondu.

Sò sicuru chì sarete tutti assai sensibili annantu à questu prublema. Per malgradu l'esclavità di e sedie à rotelle, l'ascensori deve esse custruitu in tutte e fermate di metrobus. Ùn lasciate micca chì a vita diventerà più dura per elli per via di e quattru roti cù i quali sò appiccicati.

Ùn ci scurdemu chì "Un viaghju di millaie di chilometri principia cù un solu passu"...

Per a campagna di firma Cliccate QUI

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*