Railway Wheel Factory hè in funziunamentu in 2017

A Fabbrica di Roti Ferroviari hè in funziunamentu in 2017: Karabük Iron and Steel Factory (KARDEMİR) A.Ş, chì hè a prima industria pesante di ferru è azzaru è l'unicu fabricatore di ferrovie in Turchia, hà iniziatu a produzzione di massa in u so Laminatore Kangal è Çubuk, induve produce fili d'acciaio in pneumatici di veiculi.

Mentre cuminciava a produzzione di massa in u laminatore Kangal è Çubuk, chì hà una capacità annuale di 700 mila tunnellate è hà iniziatu a pruduzzione di prova u 22 d'aprile, chì era inclusa in u prugramma d'investimentu da KARDEMİR, a prima pruduzzione principia in 2017 à a Factory Wheel. , chì hè in custruzzione per pruduce e rote di ferrovia impurtate da Turchia da l'esteru.

"PRODUZIONE DI FILO DI PNEUMATICI DI QUALITÀ"
Uğur Yılmaz, Direttore Generale di KARDEMİR A.Ş, hà dettu chì anu incaricatu unu di i migliori laminatori di bobina micca solu in Turchia, ma ancu in Europa u mese passatu, "Avemu cuminciatu a prima pruduzzione di prova. Oghje, andemu in a pruduzzioni di massa è avemu cuminciatu à vende. Stu mulinu hè un mulinu ben equipatu cù un altu livellu di tecnulugia. Anu darà cuntributi assai impurtanti à KARDEMİR in quantu à a produzzione di prudutti di valore aghjuntu. Mentre avemu pruduciutu billette, fiori, acciai di custruzzione, è più impurtante rails è profili pisanti, bobine seranu aghjuntu à a nostra gamma di prudutti in forma di diversi prudutti. Avemu una linea di pruduzzioni di bobina grossa da 5,5 à 25 mm è da 25 à 50 mm. Puderemu pruduce l'acciaio ribbed quandu vulemu. A più impurtante, pruduciaremu tondi di qualità è acciai di trasmissione. Dunque, u mulinu di laminazione hè un mulinu annuale di 4 tunnellati chì pò pruduce prudutti assai diffirenti cù i so 700 outputs separati. U filu di pneumatici di u veiculu hè pruduttu in u nostru paese, ma u so pruduttu intermediu ùn pò micca esse pruduttu cù i mezi seculari. I pruduciaremu in questu laminatore, cumpresu u filu di pneumatici ", disse.

"A FABRICA DI ROTE DI FERROVIA hè IN ACTION IN 2017"
KARDEMİR, chì hà ancu iniziatu a produzzione domestica in i roti di ferrovia impurtati da Turchia da l'esteru, hà ancu spiegatu chì u travagliu cuntinueghja à piena velocità in a fabbrica di roti chì pensa à cumissioni in 2017, Yılmaz hà dettu: "Questa fabbrica serà assai alta. tecnulugia, facilità quasi robotica. Tuttu u travagliu serà fattu da robots è un mulinu di laminazione cù tecnulugia di forgiatura di capacità assai alta. I roti di ferrovia ùn ponu micca esse pruduciuti in Turchia. Cumu KARDEMİR, chì avà furnisce i bisogni ferroviari di Turchia è di u mercatu vicinu, esporterà roti di treni à i nostri vicini è ancu à l'Europa, in particulare à i bisogni di u nostru paese, quandu a fabbrica di roti entra in opera. Pruduceremu 200 mila roti di trenu annu. U nostru scopu hè di cumplettà è cumissioni sta facilità da 2017 ".

Spieghendu chì KARDEMİR hà superatu 2 milioni di tunnellate di pruduzzione d'acciaio liquidu l'annu passatu è chì anu u scopu di pruduce più di questu annu, Yılmaz hà dettu:
"Mentre fendu questi, vulemu riviseghjà tutti i prucessi è a capacità, è più impurtante, vulemu esse una sucietà più competitiva è vincente in u mercatu sia fendu produzzione di qualità sia riducendu i nostri costi. In questa direzzione, rivisemu tutti i prucessi da A à Z, vale à dì, da a materia prima à u pruduttu finali, unu per unu, cù a migliione di u prucessu chì faremu in l'annu passatu è questu annu. Cuntinuemu a nostra struttura è attività cum'è una cumpagnia chì pare più felicità corporativa è equilibrata di i so stakeholder ogni ghjornu. L'annu passatu, avemu sentitu l'influenza di a Cina in tuttu u mondu è in Turchia. Avemu avutu un pocu prublema in questu sensu, ma vedemu chì ci hè un pocu migliuramentu in i ghjorni chì simu. Se avemu bisognu di evaluà i nostri miri per questu annu da un puntu di vista finanziariu, vulemu predichendu l'ebitta in u range di 15-17%. Quessi ponu cambià sicondu l'evoluzione in i mercati in i trimestri seguenti. Fortunatamente, ci preparamu per ghjorni assai megliu cù passi cunfidenti, sia per investimenti, migliure di prucessu è una bona cunniscenza di a squadra ".

Yılmaz hà ancu nutatu chì anu righjuntu un livellu record pruduciutu 170 mila tunnellate di ferrovia l'annu passatu è hà dettu: "Hè statu annunziatu à u publicu l'altru ghjornu. Avemu un accordu di vendita di ferrovia cù u nostru vicinu Iranu, chì e formalità cuntinueghjanu, è aspettemu chì cuntribuisce à a nostra pruduzzione quandu hè cunclusa. Pensu chì i prossimi ghjorni seranu assai megliu. Semu tramindui in a stessa barca. L'ecunumia mundiale hè in a stessa barca. Avemu preparatu ogni ghjornu per cumu agiscemu se ci sò ghjorni più difficili. "Quest'annu serà megliu cà l'annu passatu", disse.
U direttore generale di KARDEMİR, Uğur Yılmaz, hà aghjustatu chì cù a fundazione di u portu di Filyos, nimu ùn puderà tene KARDEMİR facilmente è chì KARDEMİR volarà cù Karabük.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*