Fermata di Beirut di a Ferrovia Hejaz

Fermata di Beirut di a Ferrovia Hejaz: Una cunferenza è una mostra nantu à a storia di e ferrovie sò state in Libanu. In l'eventu induve u statu attuale di e stazioni hè statu discutitu, a mostra chjamata Beirut Station of the Hejaz Railway hà attiratu una grande attenzione.

A reta storica è i treni di u Libanu; Hè vinutu à u primu pianu cun un avvenimentu tenutu in Beirut Yunus Emre Enstitüsü. Da stazioni di treni à vagoni, da rails à carte di rotte, a storia di u periodu ottomanu hè stata revelata in una larga gamma.

In u scopu di u prugettu, prima; Una cunferenza chjamata "A Custruzzione di Ferrovie in Libanu è u so cursu storicu" hè stata fatta. Cunducendu una ricerca nantu à a storia ottomana in u Libanu, Dr. Kassab hà scupertu idee sbagliate nantu à a storia ferroviaria di u paese.

In a seconda tappa di l'avvenimentu, a mostra "Beirut Station of the Hijaz Railway" hè stata aperta. In a mostra, ritratti di l'Ambasciadore di Beirut Çağatay Erciyes, chì hà pigliatu è cuncepitu graficamente, sò stati ancu presentati à u gustu di i participanti. L'Ambasciadore Erciyes hà utilizatu e seguenti dichjarazioni in u so discorsu, induve hà enfatizatu l'impurtanza di priservà l'artefatti di l'eredità ottomana in Libanu:

"A preservazione di stu patrimoniu hè assai impurtante. Hè assai impurtante di priservà u patrimoniu ottomanu in u Libanu. Sfurtunatamente, sti stazioni, i vechji stazioni di treni, sò tutti in mala forma. Pigliamu l'iniziativi necessarii cù u guvernu libanese per migliurà. Quessi ùn sò micca solu u nostru, ma soprattuttu u patrimoniu culturale di u Libanu. Stu patrimoniu deve esse prutettu. Pò fà una cuntribuzione significativa à u turismu di u Libanu in u futuru ".
STAZIONI È TRENI SONT Abandunati

In u Libanu, chì hè statu sottu u regnu ottomanu per più di 400 anni, i monumenti storichi è l'artefatti sò in periculu di estinzione. A rete ferroviaria libanese è i treni, chì sò ancu una parte di a Ferrovia Hejaz, sò lasciati à putreri. U direttore di Beirut Yunus Emre Enstitüsü Cengiz Eroğlu hà dettu e seguenti parolle nantu à u sughjettu:

"Sfurtunatamente, a situazione hè assai cattiva. Comu pudete vede da e foto, hè in una situazione difficiule ancu di descriverà. Completamente trascurata. In particulare, hà avutu a so parte di a distruzzione causata da a guerra civile. Deve esse trattatu u più prestu pussibule, altrimenti queste stazioni periranu ".

A mostra, chì palesa a storia di a ferrovia in Libanu è mette in luce nantu à u periodu ottomanu, serà aperta à Beirut Yunus Emre Enstitüsü finu à a fine di a settimana.

A STAZIONE FERROVIARIA PIÙ ALTA

L'edifiziu, chì si distingue cù u so aspettu ruvinatu à mezu à l'arburi, era una stazione di trenu. Stu locu chjamatu Shuyit - stazione di trenu Aaraya; Era una di e tappe custruite da u statu ottomanu nantu à a ferrovia Damascu-Beirut. Quandu hè stata custruita, i rails nantu à i quali passavanu i treni di vapore sò avà spariti, è a mità di l'edificiu di i passageri hè stata demolita.

A stazione di treni Shuyit-Aaraya, à vinti chilometri fora di Beirut, hè stata messa in serviziu in diciottucentu novanta è hà servitu cum'è una tappa impurtante nantu à a ferrovia Beirut-Damascus finu à l'annu diciannove settantacinque, quandu principia a guerra civile libanese. Custruita da l'Imperu Ottumanu è situata nantu à a muntagna di u Libanu, sta tappa era a stazione di treni più altu di u mondu durante u so periodu. Avà hè in ruine è abbandunatu à u so destinu.

Situata nantu à a pendenza di u Monti Libanu, a stazione era assai impurtante cù a so situazione strategica in l'anni chì hè stata custruita. I treni chì partenu da a cità custiera di Beirut attraversavanu sta muntagna è purtonu passageri è merci à Damascu.

In ogni casu, u Libanu, chì era una volta trà i primi paesi di u mondu in a reta ferroviaria, hà avutu à piantà a reta di treni dopu a guerra civile. Cum'è tutte e altre rete ferroviaria in u Libanu, a stazione di treni Shuyit-Aaraya hè stata abbandunata à u so destinu.
VAGONI DISTRUTTI, EDIFICI LOOT

Dopu à a fine di a guerra civile, certi sforzi sò stati fatti in u paese per riattivà e ferrovie, ma per via di u disaccordu puliticu, un risultatu pusitivu ùn pò esse rializatu. E tracce sò state perse, i vagoni si putrivanu, l'edificazioni saccheggiate.

L'attivista Elias Malouf hà dettu ciò chì segue nantu à e rete ferroviaria di u paese: "U Libanu era un paese pioniere in e rete ferroviaria cumparatu cù altri paesi in u mondu. Per esempiu, quandu a stazione di ferrovia induve simu situati hè stata aperta per a prima volta, hà avutu a pendenza più alta in u mondu per 20 anni. Quandu a ferrovia Beirut - Damascu hè stata custruita per a prima volta, a so reta avia caratteristiche uniche in u mondu. In fatti, sti funziunalità sò stati applicati in a Ferrovia Hejaz, chì hè stata custruita dopu. Inoltre, i treni è i vagoni eranu ancu pruduciati apposta. In quantu à u so livellu di sviluppu, hà avutu caratteristiche chì ùn si ponu vede in altrò ".

A ferrovia è e facilità di trasportu custruite da u statu ottomanu facilitate u trasportu in u Libanu è in a regione, è rinviviscenu u cummerciu. Elias Malouf hà dettu ciò chì a ferrovia hà purtatu à u Libanu à quellu tempu:

"Puderaghju dì chì l'Ottumani anu sappiutu di scrive una storia di successu, soprattuttu da u 1860 à a Prima Guerra Munniali. Duranti stu periodu, avemu cuminciatu à vede linee aeree, autostrade, ferrovie è tram in Libanu. L'apertura di l'Ottumani in cuuperazione cù cumpagnie lucali è internaziunali era efficace in questu. A generazione di idee novi facia e cose più faciule, piuttostu cà di confià solu à i soldi da Istanbul.

Questa hè l'ultima situazione di e stazioni, chì anu vistu cum'è una mossa di mudernizazione maiò quandu sò stati prima fatti, in u paese. Ùn ci hè micca un trenu solu in u Libanu per u mumentu. A stazione Shuyit-Araya hè ancu aspittendu u sustegnu per ripiglià i so vechji tempi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*