U Prughjettu di Trenu à Alta Velocità Divide Tarsu in dui

U Prughjettu di Trenu à Alta Velocità Divide Tarsu in dui: u Cunsigliu Municipale di Tarsu hà tenutu a so riunione di maghju. A riunione tenuta in u Cunsigliu Municipale hà cuminciatu cù l'apertura, u roll call è un mumentu di silenziu.

U Cunsigliu Municipale di Tarsu hà tenutu a so riunione di maghju.
A riunione tenuta in a Sala di u Cunsigliu Municipale hà cuminciatu cù l'apertura, u roll call è un mumentu di silenziu.

Dopu à u votu di u Verbalu di l'Assemblea datatu u 01/04/2016 è numeratu 2016/4-1, i ducumenti ricevuti da diverse direzzione sò stati discututi è decisi.

L'Assemblea hà autorizatu à l'unanimità u sindaco di Tarsus Şevket Can à attribuisce l'area usata cum'è istitutu d'insegnamentu privatu in u distrettu di Bağlar, chì appartene à a municipalità di Tarsus, per un periudu di 5 anni, sempre chì hè aduprata da a municipalità metropolitana di Mersin per u listessu scopu di u municipiu di Tarsus. Centru d'Educazione è Cultura, è per i prutokolli da fà.

Dopu chì i ducumenti ricevuti da e cumissioni sò stati discututi è decisi, a sezione di i desideri è i desideri principia.

Rispondendu à a quistione nantu à u Tarsus Training Dormitory, u sindaco Şevket Can hà dettu chì nisuna istituzione o urganizazione altru ch'è a municipalità furnisce un supportu finanziariu à Tarsus Training Dormitory, è hà dumandatu à l'istituzione o l'urganizazione di vuluntarii di piglià cura.

U sindaco Can hà dettu: "A settimana passata, i valutatori di l'EFQM (Fundazione Europea per a Gestione di a Qualità) di u Viaghju di l'Eccellenza Europea sò stati in a nostra municipalità.

Riceve un Premiu di Qualità Internaziunale ùn hè micca una cosa faciule. L'ispettori anu inspeccionatu a nostra municipalità per 1 settimana.

Spergu chì puderemu riceve stu premiu. Vogliu coglie l'occasione per esprime a mo gratitudine à tutti i mo culleghi per a so prestazione a settimana passata.

Avemu assistitu à i Mersin Days tenuti in Ankara a settimana passata. Questu avvenimentu hè statu urganizatu in modu cumuna da u Governatore di Mersin è a Municipalità Metropolitana di Mersin.

I nostri amichi, avemu prumuvutu u nostru Tarsu à u nostru stand per 4 ghjorni à questu avvenimentu. Sta settimana, apriremu u Mercatu Turchese di Şehitishak District, chì hè a nostra 14a apertura. Invitemu tutta a nostra ghjente à questa apertura.

Avemu ancu un avvenimentu Hıdırellez stu weekend. Durà da vennari à dumenica. Inoltre, dumenica 8 hè u ghjornu di a mamma. Vogliu piglià sta occasione per felicità tutte e mamme in stu bellu ghjornu. "Se nunda va male, ci sarà un prugramma Atalay Demirci a sera di l'8", disse.

Enfatizendu chì Tarsus avarà difficultà in u prughjettu di u trenu d'alta veloce, u sindaco Can hà dettu: "Aghju ancu mintuatu i nostri prublemi cù u prughjettu di u trenu d'alta velocità di e Ferrovie di u Statu in l'ultimu parlamentu. Sentu u bisognu di dì novu. Se stu prughjettu hè implementatu, u nostru Tarsu serà divisu in Nordu è Sud.

U passaghju esistente di Gazipaşa, u passaghju à livellu Mithatpaşa è u cavalcadu, Meydan Dürüm sò chjusi. U passaghju à livellu Yeşilyurt, u passaghju Kavaklı, è u passaghju à livellu vicinu à u cimiteru seranu chjusi. Spergu u vostru sustegnu per fà stu prughjettu di e ferrovie statali sottu terra.

A traversata di u Nordu è di u Sud ùn serà micca un prublema per i veiculi, ma serà sicuramente un prublema per i nostri citadini. U mo sognu hè chì Gazipaşa passa in terra da quì è esce per l'uscita di Tarsu. Ancu s'è tuttu questu hè fattu, ùn ci hè nunda chì pudemu fà. "Ma luttemu almenu per ch'ella sia sottu terra", disse.

Tandu, affruntendu à i studienti chì sò ghjunti à sente l’assemblea, u sindaco Can hà dettu : « Ringraziendu i ghjovani di e nostre 4 scole chì sò ghjunti à senteci. Siete u nostru futuru. Duvete amà è rispettà l'altri.

Duvete amà u vostru paese, a vostra bandiera, u vostru libru. Dumane vi metterete quì in queste file. "U nostru duvere hè di lascià una cità più vivibile", disse.

1 Comment

  1. In una cità cum'è Tarsu, chì a so populazione hè cresciuta da 1960 35 à 100 100 in l'anni 1.500 è hè sempre in muvimentu, ùn pò esse micca YHT chì divide a cità in dui parti ! Chì, duie cità separate, Tarsus è Tuzlugöl, seranu furmati cù u YHT? U sgiò presidente CAN ùn hè micca XNUMX% ghjustu, ma XNUMX% ghjustu. TCDD duveria seguità una strada completamente diversa in stu prughjettu è tramindui piglià a linea YHT sotterranea in a regione di Tarsu malgradu tutti i costi è custruisce una stazione sotterranea / overground degna di Tarsus in l'area di a stazione, mentre ancu -forse- ricuperendu u so investimentu in u tarsu. longu tempu cù l'aghjunzione di un centru cummerciale pò uttene u ciculu! Ma ùn deve mai divide a cità.
    In quantu à u populu di TARSUS, duverebbe alzà a bandiera di a ribellione, sustene u sgiò presidente cù forme ragiunate di prutesta è iniziative, è prutege i so interessi, è ùn deve certamente accettà una tale imprudenza !

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*