Prughjettu Silkroad per esse discutitu in Astana

U prughjettu di a Strada di a Seta serà discututu in Astana: Una riunione in cima di i stati di l'Unione Economica Eurasiatica si terrà in Astana in u scopu di a "Cintura Economica di a Strada di Seta".

In u so discorsu d'apertura à a riunione di i rapprisentanti di i paesi di a Strada di Seta tenuta in u quadru di u Forum Economicu Astana, u Primu Ministru di Kazakistan Karim Masimov hà dettu chì a riunione in cima di i capi di statu di l'Unione Economica Eurasiatica (EAEU) serà tenuta in Astana, a capitale di u Kazakistan, a settimana prossima.

U Primu Ministru kazakh hà dettu chì i quadri di u pianu finali per u sviluppu di l'unione seranu discututi in a riunione in cima di i capi di statu AAEB.

Masimov, u pianu chjamatu "One Belt-One Road" (Silk Road Economic Belt) serà unu di i più grandi prughjetti di u XXI seculu. "Stu prughjettu unisce quasi trè quarti di a pupulazione di u mondu, permetterà u cummerciu transfruntier, assai investimenti è novi cullaburazioni, chì diversificà l'ecunumia di i paesi chì participanu à u prugettu", disse.

AAEB hè una istituzione ecunomica internaziunale creata da Russia, Kazakistan, Bielorussia, Kirghizistan è Armenia è opera da u principiu di u 2015.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*