A scultura in a stazione di metro İzmirspor in İzmir hà creatu cuntruversia

A scultura in a stazione di metro İzmirspor in İzmir hà creatu una cuntroversia: a discussione in u metro in İzmir hà causatu mumenti tensi à quelli intornu. U mutivu di a cuntruversia in a fermata di metro Izmirspor era una statua di legnu brusgiata.

A statua di u musicista in legnu situata à a fermata İzmirspor, chì hè una di e fermate di metro assai usate in İzmir, hà causatu cuntruversia. A statua hà pigliatu l'attenzione di tutti in quantu à a so forma. U discorsu di scultura cuntinuò per un bellu pezzu trà quelli chì viaghjavanu trà Fahrettin Altay è Evka 3 è quelli chì scendevanu à a fermata İzmirspor.

RIGUARDU À A STATUA

Certi citadini fighjenu a statua per un bellu pezzu, incapaci à capisce ciò chì era. Certi ùn vulianu fighjulà a statua mezzu nuda. Una citatina femina, chì era un passageru di u metro, hà dichjaratu ch'elli ùn anu micca trovu a statua adatta è hà dettu ch'ella ùn pudia micca dà una risposta à i so figlioli nantu à a statua. Certi citadini anu dichjaratu chì l'opera d'arti deve esse rispettata.

SCULPTURE FREAK DISCUSSION

U sughjettu hè statu spustatu à l'agenda di a piazza suciale. Certi utilizatori anu dumandatu sottu à a foto di a statua, "Quale hè u statutu di stu ziu?" mentre ch'ellu hà nutatu, alcuni anu cummentatu chì era una "statua strana".

2 Comments

  1. In novu, sta discussione hè una scusa cumportamentale tipica per u nostru paese.In e cumunità cum'è a nostra, chì anu un livellu bassu di cultura generale è educazione, tali babbling hè cunsideratu normale. Ùn si pò micca aspittà chì tutti li piacenu. Un travagliu d'arti (tutte l'opere d'arti sò indiscutibilmente un'opera d'arti) ùn pò esse bè o male. L'imaghjini hè furmatu secondu u Munnu di l'artista, micca ciò chì vulete o ciò chì vogliu, o altu, mità, bassu, drittu, stortu ... però, ùn hè micca per noi. L'artista o l'espositore, invece, deve trasmette ciò chì significa cun un cartellu. Forse hè ciò chì manca quì. Altrimenti, pò esse usatu cum'è "knack", "freak", "perfect" etc. Tali babbuli ùn sò micca per mè, nè per voi, nè per ellu, nè per noi ! Questu hè un insultu.
    A cosa strana hè; Quelli chì facenu tali assurdità sò quelli chì anu u minimu capiscenu di u sughjettu è anu u livellu di educazione più bassu. Tant’è cusì chì noi, cum’è nazione, simu una cumunità chì hà elevatu a frasa « I culori è i gusti ùn si ponu discutiri » à una natura quasi pruverbiale. Allora induve hè a cazzata di stu idiomu ? (1) I culori sò lunghezze d'onda, chì sò definite da a Fisica in u scopu di l'ipotesi-Prova, furmati secondu e lege basi di a Fisica E sò valutati secondu criteri cum'è necessariamente cumpatibili o incompatibili. In altri palori, pò esse discutitu, ancu à a radica, u troncu, è i dettagli! (2) I piacè sò furmati da i valori è l'effetti di a sucità / a cumunità nantu à l'individui cù u tempu, chì hè ancu una materia di dibattitu definitu. Culori + piacè sò ancu una fase di percepzioni formata da i culori di a natura chì vivemu, vale à dì da l'effettu di u nostru ambiente nantu à noi.
    In u risultatu : a nazione / a malatia deve capisce chì deve abbandunà i cumenti inutili è pruvà à capisce ciò chì hè è / o ciò chì ùn hè, è più impurtante, per piacè ! Altrimenti, quelli chì stanu chjappà quì seranu surprised à e stazioni d'arte di un altru paese. Ùn ti scurdà; L'avvenimentu ùn hè micca solu biancu è biancu, ma ci sò ancu sfumature di culori grisgi.

  2. Sò passati anni, u vecu ogni ghjornu. Ùn aghju micca attentu à fighjà u so pene. Ùn aghju micca vistu un novu. Pensu chì u veru prublema ùn hè micca u pene, hè cumu vulete vede è vede u pene. pene.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*