Kadıköy I Ghjorni di u Libru si feranu in a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa

Kadıköy I Ghjorni di u Libru si feranu à a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa:Kadıköy cumuna, Kadıköy Hà purtatu l'8 di i Ghjorni di u Libru chì hà urganizatu cù i so vuluntarii à a storica Stazione Ferroviaria Haydarpaşa.

In l'1th Book Days, chì si feranu nantu à e piattaforme di a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa u 5-8 di ghjugnu, parechji maestri scrittori si scontranu cù i lettori attraversu avvenimenti è conversazioni.

APERTURA 1 JUNI
Più di 100 case di edizzioni assistenu à i ghjorni di libru, induve i lettori di Istanbul si scontranu cù libri in l'atmosfera storica è simbolica di a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa. I Ghjorni di u Libru, in quale 600 autori è illustratori participeranu à sessioni d'autografi è discorsi, ponu esse visitati trà l'1-5 di ghjugnu.

INVITE D'ONORE Selim Ileri
Kadıköy Comune è Kadıköy L'invitatu d'onore di l'8e Ghjorni di u Libru urganizati da i Voluntarii di a Municipalità serà Selim İleri.

Parlendu di i Ghjorni di u Libru, chì si feranu nantu à e piattaforme storichi di Haydarpaşa, Kadıköy U sindaco Aykurt Nuhoğlu hà dettu: "Semu entusiasti di organizà un tali avvenimentu in unu di i patrimonii storichi più impurtanti di Turchia. Semu estremamente felici di accoglie tutti i Istanbuliti in questa zona storica è di riuniteli cù libri è maestri scrittori ".

PENSI SCUNU CU LETTURI À GAR STORICA

Duranti l'avvenimentu di cinque ghjorni è i ghjorni di firma, Ataol Behramoğlu, Arife Kalender, Adnan Özyalçıner, Aydın Ilgaz, enver aysever, Mine Kırıkkanat, Onur Öymen, Buket Uzuner, Emre Kongar, Hüsnü Mahalli, Mustafa Sönmez, Leman è Magazine, Bayan Yanı è Fili. Magazine sò scrittori, è parechji autori, cumpresi i so illustratori, scontranu cù i so lettori.

PESIA, POLITIKA E MUSICA INTERVISTA

Duranti i Ghjorni di u Libru, diversi pannelli è discorsi seranu tenuti cù i maestri scrittori è artisti cum'è invitati. In u scopu di l'avvenimenti, Ataol Behramoğlu, "Puesia è viaghju", Fikret Başkaya "Hè una altra civilisazione pussibile?", Gülsüm Cengiz "Storia in u ventu di a poesia nantu à l'ala di l'uccello, Murat Meriç "Storia di u paese cù Song", Mustafa Sönmez "Urban Transformation and Urban Struggles, Onur Öymen hà da tene conversazioni cù i tituli di "Facing Our History", Levent Zümrütcü "Art and Politics".

"DÉFENDRE HAYDARPASA"

Un'altra entrevista per esse tenuta à a stazione storica hè Kadıköy U sindaco Aykurt Nuhoğlu, u presidente di a Càmera di l'Architecti Eyüp Muhçu, è HASAN Bektaş da l'Unione di u Trasportu Unitu participaranu cum'è parlanti, cù u titulu di "Difenda Haydarpaşa".

SALUTU À QUELLI CHE SIAVANI PERDI DI JUNI

A Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa accoglierà parechje commemorazioni in più di autografi è interviste. Orhan Kemal, Ahmet Haşim, Ahmet Arif è Nazım Hikmet, i maestri di a literatura turca, morti in ghjugnu, seranu cummemorati cù una seria di avvenimenti.

In più di i maestri di a literatura turca, a Protesta di Gezi, una di l'azzioni più impurtanti in a storia pulitica di Turchia, serà ancu u sughjettu è l'invitatu di i Ghjorni di u Libru. U ghjurnalistu scrittore İsmail Saymaz "3. In più di a discussione "Viaghju in l'annu", u documentale "Resistance" pruduciutu è direttu da u ghjurnalistu Gökmen Ulu serà ancu proiettatu à i Ghjorni di u Libru.

CAMPAGNA DI LIBRU À ANATOLIA

Una altra caratteristica di i Ghjorni di u Libru hè chì include ancu un prughjettu di rispunsabilità suciale. L'editori chì participanu à i Ghjorni di u Libru donanu libri à e scole è e biblioteche. Inoltre, un piggy bank da esse stallatu in a zona permetterà à i lettori di sustene a campagna. I lettori lasciaranu i libri chì anu acquistatu in i porcellini pronti per esse mandati à e scole è biblioteche in bisognu.

ANELLO DA Trè PUNTI

Kadıköy A Municipalità, a Stazione Ferroviaria di Haydarpaşa urganizerà servizii di ring da punti 3 per chì i lettori ghjunghjenu facilmente. I veiculi chì parteranu ogni ora in Bostancı, Haldun Taner Stage è Uzunçayır Metrobus Station purtaranu i lettori à Haydarpaşa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*