U muru di TCDD, chì face Alsancak à cascà in una sola corsia à a surtita, hè in fase di demolizione.

U muru TCDD, chì hà fattu riduce a surtita d'Alsancak à una sola corsia, hè in fase di demolizione : Nantu à a strada chì andava versu u portu d'Alsancak, prima 3 strade sferenti s'incruciate è 6 corsie si uniscenu, è dopu a strada, chì hè stata ridutta. à una sola via per via di u muru di u giardinu chì appartene à TCDD, diventa dui corsi cù a demolizione di u muru di u giardinu.

Nant'à a strada versu u portu in Alsancak, prima 3 strade sferenti s'incruciate è 6 corsie si uniscenu, è dopu a strada, chì cade in una sola strada per via di u muru di u giardinu chì appartene à TCDD, diventa duie corsi dopu chì u muru di u giardinu hè demolitu.

Cù l'urdinamentu di u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, Binali Yıldırım, a demolizione di u muru di u giardinu chì appartene à TCDD hà cuminciatu à allargate a strada stretta à l'entrata di Alsancak. In cunfurmità cù u protokollu firmatu trà TCDD è a Municipalità Metropolitana, u muru di 25 metri di lunghezza serà ritiratu di 30-1.5 metri in 2 ghjorni è a strada serà fatta in doppia corsia.

U trafficu era inghjustu

L'azzione hè stata fatta per risolve a congestione di u trafficu chì hè stata sperimentata dapoi anni per via di u ristrettu di a strada à l'entrata di Alsancak. U travagliu hà cuminciatu dopu à a firma di u protocolu, chì permetterà a demolizione di u muru di u giardinu di TCDD è l'aghjunzione di una altra strada à a strada. In 30 ghjorni, u muru serà tiratu in daretu à un metru è a strada serà fatta à dui corsie.

U protocolu hè statu firmatu

U Ministru di i Trasporti, di l'Affari Marittimi è di a Comunicazione Binali Yıldırım hà datu struzzioni u 19 d'aprile per firmà u protocolu u più prestu pussibule, chì serà una soluzione à a congestione di u trafficu chì hè stata sperimentata dapoi anni per via di u restringimentu di a strada à l'entrata di Alsancak. in Izmir. Dopu à u protocolu firmatu trà a Direzzione Generale di TCDD è a Municipalità Metropolitana di Izmir, u muru di u giardinu di TCDD hè statu demolitu ieri. Sicondu u protocolu, a municipalità urganizerà a strada trà Vahap Özaltay Square è Alsancak Train Station cum'è duie partenze è arrivi.

U 3rd Manager Regionale di TCDD, Murat Bakır, hà dettu chì u muru di 25 metri di lunghezza serà ritiratu di 1.5-2 metri è a Municipalità Metropolitana di Izmir compie i travaglii di demolizione è di custruzzione in 30 ghjorni di travagliu. Ellu hà dichjaratu chì dopu chì l'installazione di ramu, acqua è elettricità sò disposti, u muru serà ricustruitu da u latu internu è u trafficu serà facilitatu allargendu a strada trà a cria di TCDD è a Chjesa à quattru corsi. I funzionari di a Municipalità Metropolitana anu dichjaratu ancu chì volenu apre a strada cum'è quattru corsie u più prestu pussibule, eseguendu u travagliu soprattuttu di notte per ùn disturbà u trafficu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*