U sognu di a funivia di 40 anni di u populu di Manisa si rializeghja

U sognu di a funivia di 40 anni di u populu di Manisa hè diventatu realità: u Ministru di l'Affari Forestali è di l'Acqua, Veysel Eroğlu, hà visitatu u sindaco di Şehzadeler Ömer Faruk Çelik in parte di a so visita in Manisa.

U Ministru di l'Affari Forestali è di l'Acqua Veysel Eroğlu, chì hè ghjuntu à Manisa per una seria di visite è a prumuzione di u prughjettu Spil Mountain Ropeway, hà visitatu u sindaco di Şehzadeler Ömer Faruk Çelik dopu a so visita à l'Uffiziu di u Guvernatore di Manisa. U Ministru Eroğlu, chì si n'andò da l'uffiziu di u guvernatore à a municipalità camminendu è salutendu i cummercianti, hè statu accoltu cù fiori è acclamati davanti à a municipalità.

Nutendu chì eranu assai soddisfatti di a visita è chì anu vistu u Ministru Eroğlu cum'è un citadinu di Manisa, u sindaco di Şehzadeler Ömer Faruk Çelik hà dettu: "Manisa è a ghjente di Manisa hà avutu un sognu per 40 anni, stu sognu era di piglià una funivia. à u monte Spil. Dopu avè pigliatu l'uffiziu, aghju passatu assai tempu nantu à u sughjettu. Aghju visitatu u nostru Onorevoli Ministru parechje volte è anu sempre accettatu è esprime a mo gratitudine. Grazie à u seguitu persistente di u nostru Ministru, hè stata fatta l'offerta per a telecabina. U 27 di maghju, dui hoteli è teleferichi sò stati consegnati. S'ellu hè furtunatu, a fundazione serà pusata in i ghjorni à vene è u sognu di 40 anni di a ghjente di Manisa serà realità. Solu u fattu chì u nostru stimatu ministru hà implementatu stu prughjettu di funivia basterà à a ghjente di Manisa per commemorallu cun gratitùdine. Hè un ministru chì u nome deve esse scrittu in lettere d'oru nantu à i cimi di a muntagna Spil. Ùn pudemu micca ringraziallu abbastanza, quantu simu fieri di ellu ", disse.

Nutendu chì urganizeranu un prugramma in Spil u venneri 13 di maghju, u ministru Eroğlu hà dettu: "Vulemu presentà Spil Mountain prima in Turchia è dopu in u mondu sanu. E persone chì venenu quì, quelli chì sò malati, quelli chì anu mancanza di respirazione, ancu quelli chì anu cancru, dicenu chì venenu è trovanu guariscenza in 15-20 ghjorni. Questa hè una muntagna chì hè una fonte di guariscenza in tutti i rispetti. A muntagna di bellezza è tuttu hè sottu à i pedi. Soprattuttu vede i cavalli di quellu annu è fighjulenduli vale a pena una vita. In altri palori, diceremu chì hè assai difficiule di discrive u celu nantu à a terra, ma quelli chì volenu vede u celu nantu à a terra, almenu un pocu, deve vene à Spil Mountain. Cumu hè u nostru slogan? disse.

Dopu à i discorsi, u sindaco di Şehzadeler Ömer Faruk Çelik hà presentatu à u Ministru Eroğlu una cesta di prudutti lucali di Manisa, cumpresa a pasta Mesir è uvetta, è una pittura cù a lettera vav.