Una nova era per u trasportu sicuru in l'autobus IETT

Una nova era per u trasportu sicuru in l'autobus IETT: Istanbul Electric Tram and Tunnel Enterprises hà stabilitu un novu centru di monitoraghju di i veiculi in u Bus Fleet Management Center in İkitelli cù a nova tecnica GPS sviluppata per aumentà a sicurità in i veiculi di trasportu publicu.

Istanbul Electric Tramway and Tunnel Enterprises (IETT), chì serve 14 milioni di Istanbuliti cù 5 mila 100 autobus è più di 50 mila viaghji ogni ghjornu, hà stabilitu un centru di gestione di a flotta di autobus in İkitelli Garage cù una squadra di 30 persone per monitorà è gestisce u trasportu publicu. I veiculi elettronicamente monitoranu u trafficu d'Istanbul nantu à a pantalla gigante installata in u centru, induve a situazione di tutti l'autobus pò esse monitorata per mezu di a cunnessione GPS installata in l'autobus, è furnisce a spedizione è a gestione di i veiculi IETT secondu a situazione di u trafficu. di a strada. In u scopu di u sistema, i ritardi di volu pò esse intervenuti è i voli persi ponu ancu esse impediti.

Parechji operatori monitoranu u sistema in u Centru di Control di Flotte, chì hè statu stabilitu per facilità a gestione in tempi di crisa. In u centru di cummandu; Operatori di trafficu chì seguitanu i viaghji di i veiculi in cunfurmità cù l'orariu, operatori di cumunicazione chì furniscenu a cumunicazione necessaria monitorendu l'avvenimenti chì si sò in u campu, operatori di seguimentu di difetti chì monitoranu a riparazione puntuale è u serviziu di i veiculi rotti, call center chì monitoreghja istantaneamente. i reclami o l'infurmazioni necessarii da i passageri è furnisce l'infurmazioni necessarii è i banchi di cumunicazione sò dispunibili 7 ore à ghjornu, 24 ghjorni à settimana.

A cunnessione hè fatta trà u Centru di cuntrollu è l'autobus via 3G. Grazie à l'urdinatori in i veiculi, a cumunicazione interattiva hè stabilita cù i cunduttori. I cunduttori riportanu ogni negatività chì vedenu à u centru di cuntrollu. L'operatore di trafficu vede a linea è u statutu di i cunduttori chì chjamanu nantu à u sistema è face l'indicazione necessaria. E carte di densità di trafficu, camere di città IMM è metrobus sò ancu monitorati per assicurà un trasportu sicuru.

IETT hà cuminciatu à mette "buttuni d'emergenza" in i veiculi cum'è una precauzione contr'à i periculi chì i passageri ponu esse esposti. In questa applicazione, İkitelli hè gestitu da IETT Control Center. Quandu u buttone hè premutu in una emergenza, una alarma d'urgenza hè creata è l'imaghjini instantani di càmera in u veiculu sò mandati à u Centru di Control. A flotta intervene in l'incidentu cuntattendu e forze di sicurezza.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*