Dichjarazione Eccitante per a Linea di Trenu d'Alta Velocità Samsun-Ankara

Dichjarazione Eccitante per a Linea di Trenu d'Alta Velocità Samsun-Ankara: Dichjarazione di u Trenu d'Alta Velocità da u Partitu AK, u presidente provinciale di Samsun, Muharrem Göksel. Quandu serà fattu u trenu d'alta veloce trà Samsun è Ankara ?

U presidente di a Pruvincia di Samsun di u Partitu di Ghjustizia è Sviluppu, Muharrem Göksel, hà fattu dichjarazioni impurtanti nantu à u prughjettu di u trenu d'alta veloce trà Samsun è Ankara.

U presidente provinciale di AK Party Samsun, Muharrem Göksel, inseme cù i membri di u cunsigliu provinciale, hà visitatu l'editore in capu di Samsun City News è u Rappresentante Provinciale di Samsun di a Federazione di Internet Media Informatica Haydar Öztürk. Durante a so visita, Göksel hà fattu dichjarazioni impurtanti nantu à l'elevazione di l'immunità, u trenu d'alta veloce, u terrurismu è Samsun.

Muharrem Göksel, in a so dichjarazione annantu à u prughjettu di u trenu d'alta velocità trà Samsun è Ankara, hà attiratu l'attenzione à u fattu chì u prugettu in questione hè in u prugramma di guvernu in u scopu di l'obiettivi 2023.

Nutendu chì a linea di treni d'alta velocità trà Samsun è Ankara hè in u prugramma in u scopu di l'obiettivi di u 2023, Muharrem Göksel hà dettu chì ci hè un travagliu per compie u prugettu finu à l'alizzioni 2019.

"U Signore Ministru di i Trasporti hà dettu u trenu d'alta veloce da Samsun à Ankara. In fatti, stu trenu d'alta veloce ùn hè micca un trenu d'alta veloce trà Samsun è Ankara, ma un trenu d'alta veloce da Samsun à Ceyhan. Andemu da quì, andemu à Kırıkkale, se vulemu andà in Ankara, andemu finu à Ankara. À u listessu tempu, stu trenu andarà à Sivas side. I treni d'alta velocità seranu attivi in ​​tutta a Turchia. Questu hè un prughjettu chì durà finu à u 2023. Vulemu sviluppà u prughjettu di a linea di treni d'alta velocità trà Samsun è Ankara finu à l'elezzioni di u 2019.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*