U prughjettu di a stazione di trenu Söke crea eccitazione

U Prughjettu di a Stazione Ferroviaria di Söke Crea Eccitazione: In u scopu di u Prughjettu di Paesaggistica di a Stazione Ferroviaria di Söke, una zona interna di 2 m100 serà restaurata è un paisaghju di 2 mila m30 serà fattu. Cuminciò u travagliu di l'imprenditore in u Prughjettu di Restaurazione è Landscaping di l'Edifizii in u Bacinu di a Stazione Ferroviaria, chì hè stata annantu à l'agenda di Söke per un bellu pezzu. D'aprile, a consegna di u situ hè stata fatta à Kani İnşaat, chì hà compru u prugettu per 2 milioni 7 mila 622 TL, chì l'offerta hè stata fatta in ghjennaghju scorsu. U tempu di cumpiimentu di u prugettu serà di 768 ghjorni.

Una visita tecnica è esame sò stati fatti in a zona induve u prugettu hà da esse realizatu. U guvernatore di u distrettu di Söke Tahsin Kurtbeyoğlu, u sindaco di Söke Süleyman Toyran, u direttore regionale di TCDD İzmir Murat Bakır, u pruprietariu di Kani İnşaat, chì hà vintu l'offerta, Serhat Şaşoğlu, è i funzionari di a Direzzione Regionale di TCDD anu participatu à a visita, induve l'infurmazioni nantu à i prughjetti è i travaglii sò stati. ottenuta.

KURTBEYOĞLU; "UN GRAND PROGETTU PER SÖKE"
Tahsin Kurtbeyoğlu, guvernatore di u distrittu di Söke; "Comu hè cunnisciutu, u Prughjettu Söke Station hè stata annantu à l'agenda per un bellu pezzu. D'aprile 2016, u situ hè statu essenzialmente consegnatu. Semu quì oghje per vede u travagliu cuminciatu cù a nostra direzzione regiunale è i cuntratturi di prughjetti è pè ottene infurmazioni. Cum'è u Guvernatore di u Distrettu di Söke, vogliu ringrazià i nostri Ferrovii Statali, in particulare i nostri deputati, l'amministrazioni lucali è l'urganisazioni non governamentali chì anu interessatu à u prublema. 720 ghjorni hè statu determinatu cum'è un tempu di cumpiimentu, ma a nostra cumpagnia di cuntrattu si impegna à compie in un tempu più cortu. Spergu chì u prughjettu serà finitu prima di a fine di u 2017. Quandu stu prughjettu hè finitu, a regione serà u pulmone di Söke. Un grande prughjettu per Söke. Vulemu bona furtuna ", disse.

MURAT BAKIR; "Un INVESTIMENTU PER CREARE UN CENTRU DI ATTRAZIONE"
TCDD İzmir Regional Manager Murat Bakır; "In u quadru di un prughjettu cù u Ministeru di a Cultura è tutti i permessi pertinenti, 14 mila 2 metri quadrati di spazi interni custituiti da 100 edifici seranu restaurati, è una zona di 30 mila metri quadrati serà furnita à Söke da u paisaghju. . Hè un investimentu pianificatu cù l'idea chì a stazione è u so circondu seranu un centru di attrazione. Vogliu ringrazià i nostri diputati, amministratori lucali, è quelli chì anu cuntribuitu à a realizazione di st'investimentu. Speremu chì u prughjettu serà cumpletu in un annu senza accidenti è senza prublemi è chì serà purtatu à Söke ".

TOYRAN; "AGGIUNGIÀ VALORE À U CORU DI SÖKE"
Söke Mayor Süleyman Toyran, chì hè statu unu di i nomi chì anu fattu grandi sforzi per a realizazione di u prugettu dapoi u so mandatu di presidente di a Càmera di Cummerciu; "U fattu chì l'edifizii è l'hangar intornu à a stazione di treni, ognunu di i quali hè un bene culturale, sò stati abbandunati è disfunzionali, è in decadenza di ghjornu per ghjornu, anu ferutu assai à tutti i Sökeliler. Cridemu chì cù a fine di u prugettu, creà una zona chì aghjunghje valore à Söke in a regione chì hè u core di Söke. Vogliu u nostru Soke bona furtuna ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*