U tramviu colpisce i cummercianti in a strada principale di Hafız

Tram Hits Tradesmen in Hafız Major Street: I travaglii di custruzzione cuntinueghjanu per u prughjettu di u tram chì venerà in vita in Izmit in 2017. Dopu à a direzzione di u museu, hè statu revelatu chì i cummercianti in a strada di u tribunale seranu ancu affettati negativamente da u prugettu. I porches di i cummercianti seranu demoliti

I travaglii nantu à u prughjettu di u tram, chì a municipalità metropolitana di Kocaeli hà cuncepitu in fretta prima di l'elezzioni lucali di u 2014, elettrificà un vagone rappresentativu cù una presa tripla è esibita in u Parcu Izmit Anıt, cuntinueghjanu cù tutte e so carenze. A causa di l'errore fattu durante a preparazione di u prugettu, i vagoni di u trenu in a zona induve si trova u Restaurant Number 10 è u giardinu di u Museu Etnograficu di Izmit seranu eliminati. U novu museu, chì serà situatu ghjustu accantu à a Municipalità Metropolitana, exhibirà l'opere quì. I carri, invece, piglianu u so postu nantu à i scaffali polveri di a storia.

NO CAMBIAMENTI FATTI

U tram, chì hè spessu criticatu per u so itinerariu, hè una materia di discussione perchè serà custruitu nantu à una superficie tutale di 7 chilometri è ùn pò micca pruduce una suluzione à u prublema di u trafficu urbanu. Parechje urganisazioni non-guvernamentali s'opponenu à u prugettu, dicendu chì u tram per esse custruitu trà Izmit Sekapark è l'autostazione era insufficiente è per spettaculu, ma a Municipalità Metropolitana ùn hà micca fattu cambiamenti in u prugettu. U prughjettu attuale hè ancu ghjuntu à a strada induve Kocaeli Courthouse hè situatu in u centru di a cità di Izmit, dopu à u museu è i vagoni storici di treni.

AVVISU GONE

U tram, chì ghjunghjerà à u tribunale di Kocaeli da u latu di l'autostrada D-100, cuntinuerà longu Hafız Major Street da quì à u fronte di a Moschea Eren. In u filmu promozionale di a Municipalità Metropolitana, u tram, chì si mostra chì si move longu a strada esistente senza pruvucà alcunu cambiamentu in a regione, darà un grande colpu à i cummercianti. Hè statu revelatu cù e notificazioni à i cummercianti u ghjornu precedente chì i travaglii di allargamentu di a strada seranu realizati per u tram, chì hè statu dichjaratu per cuntinuà longu a strada in a film promozionale.

Hè stata pensata chì i cummercianti ùn seranu micca dannuti in u video promozionale di u tram preparatu da a Municipalità Metropolitana.

SERÀ NEGATAMENTE AFFECTAT

Annunziando chì a strada principale di Hafız serà allargata in u scopu di l'opere, i funzionari di a Municipalità Metropolitana anu dumandatu à i cummercianti di svià i portici nantu à u pavimentu è di preparalli per a demolizione. L'ufficiali di a municipalità, chì anu datu una settimana à i cummercianti, entreranu in a regione cù e macchine di custruzzione è eseguiranu l'operazione di demolizione dopu à u tempu scadutu. I cummercianti, chì anu creatu una "zona di fumatori" cù porches cù a prohibizione di fumà, seranu affettati negativamente da u travagliu in quistione. I cummercianti, chì u tempu scadrà à a fine di sta settimana, si renderanu à u prughjettu di u tram.

Ci sò porches fumatori davanti à i caffè è i ristoranti in a strada.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*