Prublemi di l'industria turca di l'acciaio è Suggerimenti Panel

Prublemi di l'Industria Turca di l'Acciaio è Suggerimenti di Soluzioni Panel: Karabük Demir Çelik Fabrikaları (KARDEMİR) AŞ Direttore Generale Mesut Uğur Yılmaz hà dettu: "A nostra visione hè di pruduce prudutti chì ùn sò micca pruduciuti in Turchia, globalizà è ghjunghje à 3 milioni di tunnellate in a produzzione annuale.

Karabük Iron and Steel Factories (KARDEMİR) AŞ General Manager Mesut Uğur Yılmaz hà dettu: "A nostra visione hè di pruduce prudutti chì ùn sò micca pruduciuti in Turchia, globalizà è ghjunghje à 3 milioni di tunnellate in a produzzione annuale". disse.

Yılmaz, in u so discorsu à u panel "Turkish Steel Industry Problems and Solution Suggestions" urganizatu da Mimar Sinan Engineers Union Karabük Representative Office in un ristorante in a cità, hà dettu chì a so fabbrica hè l'unicu fabricatore di ferrovie in Turchia è a regione.

Spieghendu chì se Turchia ùn pruduce micca rails oghje, seria inevitabbile cumprà rails da l'esteru à prezzi assai alti, Yılmaz hà dettu: "A nostra visione hè di pruduce prudutti chì ùn sò micca pruduciuti in Turchia, globalizà è ghjunghje à 3 milioni di tunnellate in Turchia. pruduzzione annuale". disse.

Enfatizendu chì pruduceranu una larga varietà di prudutti in u so novu Rolling Mill Kangal, Yılmaz hà enfatizatu chì anu pruduciutu 2 milioni 152 mila tunnellate d'acciaio liquidu l'annu passatu è questu annu a cifra serà ligeramente più altu ch'è quellu.

Yılmaz hà dichjaratu chì pruduceranu prudutti intermedi di acciai à bassu carbonu, acciai à altu carbonu, acciai à molla, acciai elettrodi, bulloni, noci è fili di pneumatici utilizati in pneumatici in l'industria di l'automobile in u Rolling Mill Kangal.

"Spergu chì risponderemu à i bisogni di a rota di Turchia"

Dichjarendu ch'elli cumissioniranu a Fabbrica di Roti Ferroviari à a fine di l'annu prossimu, Yılmaz hà dettu: "Hè una di e facilità impurtanti. Cum'è a ferrovia, i roti di ferrovia ùn sò micca pruduciuti in Turchia. Tutti i bisogni sò soddisfatti da fora, sò un investimentu strategicu. Inseme cù u principale più l'interessu, chì serà di circa 185 milioni di dollari. Per quessa, un investimentu impurtante hè un tipu di pruduzzione chì serà fatta interamente cù robots. Speremu, risponderemu à i bisogni di rota di a regione è di a Turchia ".

"Deve esse furnita una prutezzione efficace contr'à a cumpetizione sleale". Yılmaz hà dettu, finendu e so parolle cusì:

"L'industria di l'acciaio, e nostre cumpagnie di l'acciaio di furnace à arcu, devenu truvà un modu. Ùn sò micca sapè cumu, ma o serà in a so propria selezzione naturale. A chiusura di e capacità inattive deve esse incuraghjite. Incuragisce l'inputs domestici, micca l'impurtazioni, vale à dì, i rails europei ùn devenu più venduti in Turchia. Se guardate in quantu à incuragisce u lucale in tutti i prughjetti ferroviari in Turchia, questu seria un sustegnu impurtante per KARDEMİR. L'impurtazione di prudutti di mala qualità deve esse impedita. I costi, in particulare l'energia, duveranu esse ridotti ".

Veysel Yayan, Sicritariu Generale di l'Associu Turcu di i Pruduttori di l'Acciaio, hà dettu ancu chì l'industria di u ferru è di l'acciaio hè trà l'industrii chì crescenu più rapidamente in u mondu, sia in quantu à a diversità di u produttu è à l'espurtazioni, è spiegò a situazione in l'industria siderurgica.

U Direttore Generale di MATİL AŞ Hüseyin Soykan è u Cunsigliu di l'Industria di a Scienza è a Tecnulugia di u Ministeru Ahmet Taşkın hà dettu discorsi à u panel, induve u guvernatore di Karabük Orhan Alimoğlu, u capu di a polizia di Karabük Serhat Tezsever, u presidente di a Camera di Cummerciu è l'Industria di Karabük Tuncay Özcan, Vice Rector di l'Università di Karabük. Mustafa Yaşar. è rapprisintanti di cumpagnie chì servenu in l'industria siderurgica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*