U primu museu ferroviariu di Turchia hè in a Stazione Sirkeci

U primu museu ferroviariu di Turchia si trova in a Stazione Sirkeci: a Stazione Sirkeci, unu di l'edificazioni storichi di Istanbul, ospita u Museu Ferroviariu. Apertu 11 anni fà, u primu museu ferroviariu di Turchia conserva più di 400 pezzi. U museu accoglie i so visitatori cù articuli chì appartenenu à l'Orient Express.

Hè u principiu di e Ferrovie di Rumeli è u puntu finale di e ferrovie da l'Europa. Sirkeci Station hè l'indirizzu di separazioni è riunione, chì sò u sughjettu di libri è puemi. Veni à a luce in u Museu di i Ferroviari, chì si trova in a storia di a stazione.

In a parte di u museu di a stazione, l'articuli chì appartenenu à u famosu Orient Express è utilizati durante u viaghju accoltu i visitori quì. Apertu in u 2005, u museu hà u titulu di u primu Museu Ferroviariu d'Istanbul, è circa 400 artefatti storichi chì appartenenu à a linea Tracia sò esposti.

Hè pussibule di vede ogni tipu di merchenzie utilizati da i ferroviari nantu à l'Orient Express in u museu. Questi includenu argenteria, macchine da scrivere, telefoni è telegrafi, è armarii di biglietti.

A campana di a stazione di u 19u seculu Anatolian - Ottoman Railway Company, u clock di piattaforma ereditatu da u 20u seculu, è e medaglie commemorative di l'ultimu viaghju di u trenu sò trà l'opere notevuli di u museu.

U Museu Ferroviariu d'Istanbul riunisce ancu u primu trenu di trasportu elettricu, chì hà iniziatu u so viaghju in u 1955, cù i so entusiasti. U museu, induve l'esempi di l'antica custruzzione di treni di Istanbul sò esposti, hè visitatu da parechje persone lucali è stranieri ogni annu. I turisti stranieri custituiscenu a maiò parte di i visitori di u Museu Ferroviario in Sirkeci, chì hè visitatu da 70 XNUMX persone annu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*