Telecabina di priorità in u trasportu

Funivia prioritaria in u trasportu: Spieghendu Ankara è i prughjetti di a cità à i disegnatori di cità lucali è stranieri, u sindaco Gökçek hà dichjaratu chì daranu priorità à a funivia in u trasportu.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Melih Gökçek, hà dettu à i designer di cità lucali è stranieri nantu à i prughjetti passati, presenti è futuri di Ankara. Parlendu à u Summit di a Città Ideale, Gökçek hà dichjaratu chì a priorità di Ankara in u trasportu hè avà a telecabina è a monorail. U presidente Gökçek hà dettu: "Ùn ci hè micca abbastanza spaziu in l'autostrada. Preferimu avà a telecabina perchè hè economica ", disse. Gökçek hà ancu datu infurmazioni nantu à i novi regulamenti per facilità u trafficu di Ankara.

U TRAFFIC SERÀ RILASSU
Tirando l'attenzione à i prughjetti in relazione cù a nazione, Gökçek hà dettu: "Avemu prughjetti assai serii per a nazione. L'edificazioni di i dormitori seranu custruiti dopu l'espropriazione cumpleta di a strada Çankırı. Diventarà una strada pedonale, è pedestrianizeremu Ulus in u listessu modu ", disse.