Movimentu gigante in u trasportu

Movimentu gigante in u trasportu: A liberalizazione furnita in l'ecunumia hà ancu purtatu à una grande rivoluzione in u settore di u trasportu. A mossa chì hà iniziatu durante u mandatu di Özal hà acceleratu dopu à u 2002. Turchia hè cunnessa l'una cù l'altru da aeroporti, autostrade è treni d'alta velocità.

Turchia, chì hè strategicamente situata in u puntu di transizione per via di a so situazione geografica, hà fattu avanzamenti impurtanti in u settore di u trasportu cù a liberalizazione furnita dopu à 1980 in parallelu cù u so sviluppu in l'ecunumia. U guvernu di partitu unicu chì hè ghjuntu à u putere dopu à u colpu di statu di u 12 di settembre hà intrapresu prughjetti impurtanti in l'investimenti di l'autostrada, in particulare u Ponte Fatih Sultan Mehmet. Investimenti chì si sò sbulicati trà u 1995 è u 2001 per via di a crisa ecunomica è u terrurismu, è dopu à u 2002, chì hà apertu a strada per un novu guvernu unipartitu, hè ghjuntu à un puntu chì u mondu hà seguitu cù invidia. Grandi muvimenti sò stati fatti in treni d'alta velocità, aeroporti, autostrade è trasporti marittimi in u settore di u trasportu, chì hà sperimentatu una vera rivoluzione cù un investimentu tutale di 216 miliardi di lire.

17 MIL KILOMETRI STRADA DIVERSA
Mentri in u 2002 ci era 714 chilometri di strade divise, di quali 6 chilometri eranu autostrade, à a fine di u 101, sta lunghezza hè aumentata à 2014 chilometri, di quale 2 chilometri eranu autostrade. U numaru di pruvince cunnesse da una strada divisa hè cresciutu da 282 à 23. Mentre a Turchia hà scontru cù e linee di Trenu à Alta Velocità, una reta di treni à alta velocità di circa 716 chilometri hè stata custruita per a prima volta in u paese. A linea di ferrovia cunvinziunali, chì era 6 mila 75 chilometri 213 anni fà, hè stata aumentata à 13 mila 10 chilometri da u 959. Inoltre, a linea di ferrovia lunga 2014 mila 12 chilometri hè stata rinnuvata.

MARMARAY hè statu REALE
Marmaray, u prughjettu di l'ingegneria di u seculu, hè ancu diventatu una realità. Marmaray, chì cunnetta l'Asia à l'Europa per u sistema ferroviariu sottu u Bosforu, hà purtatu 70 milioni 200 mila persone finu à avà. Finu à u 2002, ci eranu linee di metro in solu 4 cità, à dì Istanbul, Ankara, Izmir è Konya. In u 2014, a durata di i sistemi ferroviari urbani hè aumentata da 280 à 590 chilometri, è u numeru di cità cù sistemi ferroviari hè aumentatu da 4 à 11. Turchia hà risuscitatu à u cima in u settore marittimu cù i so investimenti. A flotta turca, chì era 2000th in u ranking mundiale à l'iniziu di l'anni 19, hè ghjunta à u 13u postu. U numaru di cantieri navali, chì era 37, hè aumentatu à 73. L'accumpagnamentu tutale di carichi di Turchia hà righjuntu 150 milioni di tunnellate da 383 milioni di tunnellate. Quist'annu, Kanal Istanbul trasfirerà 3 miliardi di lire di risorse à centinaie di prughjetti in i campi di l'ospedale, i trasporti, e strade è l'educazione, in particulare mega-prughjetti cum'è a linea di treni d'alta velocità Ankara-Istanbul, u Novu Aeroportu di Istanbul, è u 65u ponte di u Bosforu. Inoltre, un investimentu publicu fissu di capitale di TL 101 miliardi hè previstu.

A PIÙ GRANDE PARTITA IN INVESTIMENTU
U settore di u trasportu hà ricevutu a più alta parte cù u 64.9 per centu da l'appropriazione d'investimentu di 30.6 miliardi per esse trasferita in u scopu di u prugramma d'investimentu. Trà l'urganisazione in u scopu di u bilanciu di u guvernu cintrali, l'istituzioni chì anu ricivutu u più appropritamenti eranu a Direzzione Generale di l'Autostrade cù 8.5 miliardi di lire, a Direzzione Generale di l'Opere Idrauliche di u Statu cù 8 miliardi di lire, u Ministeru di l'Educazione Naziunale cù 6.1 miliardi. lire, è u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione cù 4.8 miliardi di lire.

A FULL THROTTLE CONTINUARÀ
Quist'annu, 20 miliardi di lire seranu attribuiti per 7.3 grandi prughjetti. Una risorsa di 13.4 miliardi di lire hè stata prevista per prughjetti chì includenu un grande hospitalu statale cullettivu è cunsulidatu, struttura di ponte, zona industriale urganizata è picculi opere d'acqua. Una risorsa di 5 miliardi di lire serà trasferita per 2.3 prughjetti di trasportu urbanu in Istanbul. Kadıköy- Linea di metro Kartal-Kaynarca, Kabataş-Mecidiyeköy-Mahmutbey Metro Line, Mahmutbey-Bahçeşehir Metro Line, Üsküdar-Altunizade- Ümraniye-Dudullu Metro Line, Kirazlı-Halkalı A linea di metro serà custruita.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*