I vechji carri diventeranu a storia in Kocaeli

I vechji vagoni diventeranu a storia in Kocaeli: Una volta in casa di unu di i lochi più prestigiosi di a cità, i vagoni à u latu di l'antica stazione di treni sò pensioni storichi.

Situatu ghjustu accantu à l'edificiu storicu di a stazione, chì hè statu completamente restauratu è rinnuvatu da u Governatore di Kocaeli, On Number Cafe-Restaurant Bar ...

Dopu à a risturazione finita in u 2006, u bastimentu storicu di a stazione hè stata data à a Cumpagnia di Turismu Santu di Istanbul per offerta.

Number Ten Cafe-Restaurant Bar hè statu apertu cù una cerimonia tenuta in u 2007. E strutture operate da a cumpagnia Holy Tourism, basata in Istanbul, à u spensu di pagà un affittu mensile di 35 mila TL, è per i quali anu fattu spese significative, custituivanu di trè vagoni antichi rinnuvati è lochi storichi.

On Number Restaurant, chì hà 8 filiali, hà preparatu un cuncettu diversu, purtendu Wagon Cafes à a vita inseme cù l'edificiu di a stazione storica.

U locu hà guadagnatu un grande momentu in i primi anni.

L'affari, chì hà attiratu l'attenzione cù u so cuncettu sfarente, hà fattu un nome in tuttu Kocaeli in pocu tempu.

In ogni casu, un assassiniu fattu in u locu hà avutu un impattu negativu nantu à l'affari.

Perde i clienti ghjornu per ghjornu, On Number Restaurant hà chjusu e so porte in u 2010.

A regione hè stata abbandunata à u so destinu dopu à quella data, inseme cù i carri è l'ospiti, chì sò stati restaurati per gastru enormi quantità di soldi.

L'ufficiali di Kocaeli anu fattu ciò chì era aspittatu di novu è si sò scurdati di stu grande investimentu.

I vagoni si puderanu nantu à e strade chì passavanu, è a struttura di lignu di l'edifiziu hà literalmente cascatu.

Malgradu tuttu, a locomotiva posta in a zona per scopi di mostra hà sappiutu sopravvive.

U populu di Kocaeli, abituatu à disgrazia è incompetenza, hà cuminciatu à visità a regione per sta locomotiva, ignurà i vagoni à u spinu, l'ospiti, è ancu questi belli strutture chì avianu bisognu à esse operatu.

Tuttavia, dopu à 6 anni, sta volta a Municipalità Metropolitana hè intervenuta.

Sta volta, u trampolinu di u Metropolitanu hà fattu un colpu à i vagoni, chì sò stati lasciati a putreri per l'incompetenza di l'autorità.

L'ufficiali di a Municipalità Metropolitana, chì o ùn anu micca fattu l'esame necessariu mentre preparanu u prugettu, o truvaru i vagoni in a regione senza valore per fà l'esame, passavanu a linea di tram in l'area induve si trovanu i vagoni.

I carri seranu cacciati da a regione in i ghjorni à vene.

U travagliu di custruzzione hà da principià ...

Vecchi vagoni, chì sò un valore pusitivu per a cità è una bona nota in l'aspettu pusitivu di Kocaeli, diventeranu a storia.

Avemu vistu assai massacri storichi in Izmit, l'unica capitale di Roma in u livante.

Da u passatu à u presente, i nostri ufficiali anu sempre percepitu e strutture chì e società muderne percepiscenu cum'è "artifacti storichi" cum'è pezzi di marmura.

Parechji edifici storichi in tutta a cità eranu destinati à diventà ciottoli.

Tutti in sta cità sà chì a storia ùn hà micca impurtanza per i puteri è l'autorità di a cità.

Avemu intesu assai avvenimenti tristi da u passatu à u presente.

Oghje, assistemu à unu di sti avvenimenti disgraziati.

Ci sarà un grande saccheghju in l'antica zona di a stazione di treni, chì conta a storia di a cità è hà un postu impurtante in u cori di a ghjente di a cità.

Scavatori, graduatori è bulldozers seranu prestu à travaglià in a regione, chì hè stata lasciata inattiva è in decadenza finu à avà.

Ùn ci hè nimu à dì "stop" à sta tendenza.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*