I residenti di Bursa anu reagitu à a caminata di Bursaray in Twitter

A ghjente di Bursa hà reagitu à l'aumentu di u prezzu di Bursaray in Twitter: A cumpagnia di trasportu publicu BURULAŞ in Bursa hà iniziatu una dumanda di depositu per i biglietti. Cù l'applicazione chì cunfundisce i passageri, i biglietti di linea longa saranu venduti per 5 lire è i biglietti di linea corta seranu venduti per 4 lire. L'applicazione hà ricevutu una reazione dura da a ghjente di Bursa. I citadini anu reagitu à l'aumentu di u prezzu di Bursaray mandendu messagi in Twitter cù l'hashtag #BursaRayBoycott. A decisione di boicottà Bursaray hè stata presa ...
A rabbia versu BURULAŞ, chì spessu pruvuca reazzione da a ghjente di Bursa perchè hè affollata di pesci, scomoda è offre unu di i servizii di trasportu publicu più caru in Turchia, hà righjuntu u so piccu nantu à e social media!
BURULAŞ hà iniziatu una dumanda di depositu per i biglietti. Cù l'applicazione chì cunfundisce i passageri, i biglietti di linea longa saranu venduti per 5 lire è i biglietti di linea corta seranu venduti per 4 lire.
BURULAŞ hà annunziatu nantu à u so situ web, "Da u luni, 20.06.2016; U bigliettu cortu serà vindutu per 4 TL (bigliettu 3 TL + depositu 1 TL), u bigliettu tutale serà vendutu per 5 TL (bigliettu 4 TL + depositu 1 TL). Se i biglietti chì sò utilizzabili (micca strappati, sbulicati, in un pezzu) sò consegnati à i rivenditori Bursakart dopu u viaghju, a tarifa di depositu di 1 TL vi sarà rimborsata. si dicia.
In particulare i passageri chì venenu da fora di a cità anu reagitu à sta situazione. I passageri anu dettu: "Avemu da pruvà à ottene u rimborsu di u depositu dopu u viaghju? Questa app hè ridicula. "Hè quasi cum'è s'ellu ci era un aumentu secretu di i biglietti", disse.
Tuttavia, a rabbia versu BURULAŞ ùn era micca limitata à questu!
Mentre i residenti di Bursa si sò ribellati contr'à l'aumentu nantu à e social media, anu manifestatu a so reazzione in Twitter.
L'hashtag #BursaRayBoycott hà entratu rapidamente in l'agenda di u paese in Twitter è hè diventatu TT. I citadini anu decisu di boicottà Bursaray nantu à e social media.
QUI SONO UN PO' DI MESSAGGI CHE BURSANS HAN RAGGIUNTU À BURULAŞ!

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*