A stazione di Ankara è tutte e strutture TCDD sò minacciate

A Stazione di Ankara è tutte e strutture TCDD sò minacciate: Cù u cambiamentu di u statutu principale di TCDD, tutte e strutture è e terre di TCDD, cumpresa a Stazione di Ankara, sò minacciate.
Evaluendu u cambiamentu di u statutu principale di a Republica di Turchia State Railways (TCDD) publicatu in u ghjurnale ufficiale u 4 di ghjugnu à a cunferenza di stampa settimanale, a Branch Ankara di a Càmera di l'Architecti hà dettu chì cù u cambiamentu di u statutu principale, Ankara. A Stazione Ferroviaria, in particulare Haydarpaşa, è l'edifici è e stazioni TCDD in tutte e pruvince sò minacciati. TCDD hè privatizatu è tutti i so terreni è stazioni sò rimessi à a capitale. "Pensemu chì l'Edificiu di a Stazione di Ankara, chì si trova daretu à a stazione di treni d'alta velocità, è chì hà vistu u più grande massacru di a Republica, hè ancu minacciatu", hà avvistatu.
lascia corre
Tezcan Karakuş Candan, presidente di a Càmera di l'Architecti di Ankara, hà dettu: "Cù u cambiamentu di u statutu principale, a struttura di gestione cambia ancu. L'assi di TCDD sò affruntati cù prucessi cum'è a vendita è l'affittu. U statu si ritira da tutti sti prucessi è adopra una struttura cum'è cuntrolli. TCDD hè cumplettamente incorporatu. A struttura generale di u guvernu hè di gestisce u paese è u statu cum'è una cumpagnia. L'ultimu burato di a pipa hè TCDD. Era in 64 prugrammi di guvernu. 65. Appena u guvernu hè ghjuntu, TCDD hà cambiatu u so status principale. Oghje, a Stazione Ferroviaria di Ankara è l'edifici è e stazioni TCDD in tutte e pruvince, in particulare Haydarpaşa, sò minacciati. "Questu deve esse abbandunatu, se a sucità ùn reagisce micca à questu, significa chì avete tagliatu l'aorta, chì porta u sangue à u core di un paese", disse.
L'articulu di u scopu mostra ciò chì succede à TCDD
Candan hà datu l'infurmazioni seguenti riguardanti u cambiamentu di statutu principale:
"In quantu à u sviluppu di tutti questi prucessi, u statutu principale hè statu publicatu in a Gazzetta Ufficiale in quantu à u cambiamentu di u statutu principale di TCDD da l'Amministrazione Ferroviaria Statale u venneri 4 di ghjugnu. U statutu principalu include u regulamentu di a struttura stabilita sottu u nome di "Direzzione Generale TCDD, a so struttura urganisazione, l'imprese subsidiarii è l'affiliate è a relazione trà elli, a liquidazione, u cuntrollu, e disposizioni finanziarie è riguardanti u persunale è tutti i prublemi riguardanti l'assi. Basta à leghje l'articulu di u scopu, vi vede ciò chì succede à TCDD, cumu e ferrovie, terreni, edifizii spargugliati in tutta a Turchia seranu saccheggiati, cumu u trasportu serà privatizatu, corporatizatu è liquidatu, ciò chì minaccia a Stazione Ferroviaria di Ankara dopu à a massacra di l'arburu. avemu sperimentatu in Celal Bayar Boulevard cù l'esistenza di YHT.
Significa chì avete rinunciatu à a nostra indipendenza
Invitendu u guvernu à abbandunà sta pratica, Candan hà dettu:
"TCDD hà assi è assi di terra incredibili. Tramindui l'edifici di a stazione è ogni terrenu induve passa a ferrovia sò un attivu impurtante di TCDD è u garante di l'indipendenza naziunale. TCDD hè a reta di trasportu più impurtante durante i periodi di guerra è di disastru. Se rinunzià à questu, avete rinunciatu à a vostra indipendenza. Se corporate è privatizzate questu, l'imprese cù soldi cumincianu à diventà ferruviari, chì andaranu à i punti cattivi in ​​i prucessi di l'indipendenza di u nostru futuru è a dependenza. Cosa significa liquidate? Qualunque approcciu liquidate TCDD, serà liquidatu. Perchè u trasportu ferroviariu hè unu di i principali vitali di stu paese. E ferrovie sò i valori naziunali più impurtanti in tutti i paesi ".
Avemu presentatu una denuncia penale per l'arburi massacrati in Celal Bayar Boulevard
In riferimentu à a macellazione di l'arburi in Celal Bayar Boulevard per YHT, Candan hà cuntinuatu e so parolle cusì:
"A tecnulugia si sviluppa ghjustu daretu à l'edificiu di a Stazione TCDD, a struttura di a Stazione di Trenu d'Alta Velocità hè stata custruita per furnisce facilità di trasportu, è in questu prucessu, i prucessi presentati da a Camera di l'Architecti Ankara Branch è a camera prufessiunale sò stati cunclusi contr'à noi. , ma stu prucessu cresce in sè stessu è ghjunghje sin'à stazioni in certi punti, Etimesgut è altri spustatu à punti. Mentre a stazione YHT era in l'agenda, l'arburi in Celal Bayar Boulevard davanti à l'edificiu di a stazione YHT sò stati tagliati unu per unu. Quasi 150 arburi sò stati distrutti. Ognunu di elli era più di 60 anni YHT hè statu tecnulugicu discontinuatu à a vigilia di Gezi cù l'approcciu di u neoliberalismu per fà l'urbanizazione è i prucessi spaziali. Cum'è a Filiale di Ankara di a Càmera di l'Architecti, avemu presentatu una denuncia penale in quantu à questu.
A lotta integrale serà realizata
Candan hà ancu ricurdatu chì, cum'è a Branca di Ankara di a Càmera di l'Architecti, hà iniziatu un prughjettu per testimunià l'architettura in u serviziu publicu in u 2003 è hà dettu: "In questu cuntestu, avemu travagliatu nantu à a furmazione di a Republica di Turchia è l'inventariu di l'edifiziu, anticipà chì u prucessu di liquidazione in u settore publicu andarà à una altra dimensione. U primu di questi era u prucessu di liquidazione di u bancu pruvinciali, chì era discutitu à quellu tempu. Era l'unicu esempiu in u mondu, micca in Turchia. Era u nostru primu travagliu, a struttura di u bancu pruvinciale era minacciata, tandu era servizii di u paese Oghje, avemu l'unicu archiviu chì pudemu accede in quantu à i servizii di u paese, perchè anu mandatu a maiò parte di l'archivi di i servizii di u paese à a SEKA, hè cusì imprudente. sò. A stanza hè andata. U nostru terzu studiu era TCDD. Avemu assai archivi di u travagliu chì avemu fattu in quellu periodu. Tutti questi bisognu à esse prutetti in grossu. "Hè imperativu di trasfurmà TCDD in una zona di lotta integrale è per eliminà e pulitiche di affittu nantu à a terra, per fà studii cumuni à una scala turca, u prublema deve esse unu di l'agenda principali di a Càmera di l'Architecti", disse.
I terreni TCDD sò dati à a capitale
U Sicritariu di a Càmera di l'Architecti di Ankara, Gökhan Yıldırım, hà manifestatu a so reazione cum'è seguente:
"In più di a salute è l'alloghju, u trasportu hè ancu un serviziu chì u statu deve furnisce à a so ghjente. A privatizazione di stu serviziu significa chì u paese si move in una altra dimensione. Pudemu sente u prucessu di privatizazione di TCDD da u principiu. I piani senza successu sò stati fatti da u statu in quantu à u trasportu cum'è u metro. Per d 'altra banda, i veiculi di trasportu cum'è YHT, chì serve per prufittu, anu ancu intrutu in l'agenda. Ci sò strutture di mantenimentu è riparazione YHT custruite accantu à u terrenu di a Fabbrica di Zuccheru in Etimesgut è ancu un grande edifiziu di stazione di funzione mista custruitu in l'area di Gar. Avemu vistu cumu questu servirà cù u tempu. YHT era un prughjettu micca pianificatu da u principiu Era un prughjettu situatu nantu à e rotte di migrazione d'uccelli, chì porta à a macellazione di millaie d'acelli cù ogni trenu chì passava. Videmu chì stu scopu di prufittu ùn hè micca abbastanza è chì tutti i terreni di TCDD sò privatizzati è ceduti à a capitale. Questu hè una cosa terribili. "Cuntinuemu à dì chì u trasportu hè un dirittu fundamentale è u statu duverebbe pruvà à furnisce.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*