Binali Yıldırım hà parlatu di i prughjetti fatti è da fà in İzmir unu per unu.

Binali Yıldırım hà parlatu di i prughjetti realizati è da esse realizati in İzmir unu per unu: u Primu Ministru è u Diputatu İzmir Binali Yıldırım hà scontru cù i rapprisentanti di l'ONG in a cità à a fine di u so turnu in İzmir. Yıldırım hà destinatu à Mustafa Balbay di CHP, chì l'hà criticatu più di 35 prughjetti, è hà listatu i prughjetti chì sò stati fatti in a cità è seranu fatti in u futuru, unu per unu.
U presidente di u Partitu AK, u Primu Ministru è u Deputatu di İzmir, Binali Yıldırım, hà fattu a finale di u so travagliu in İzmir, induve hè ghjuntu per a prima volta dopu à diventà Primu Ministru, riunendu cù i rapprisentanti di l'ONG di a cità in Kaya Termal.
In u so discorsu, Yıldırım hà ricurdatu i critichi di u deputatu CHP İzmir Mustafa Balbay di "Mantene e promesse di serviziu datu à İzmir" più di 35 prughjetti diretti versu ellu è spiegò i servizii prestati da u Partitu AK in a cità dapoi u 2002.
Yıldırım hà ancu listatu i prughjetti chì saranu fatti in u futuru, unu per unu.
I tituli di u discorsu di Yıldırım sò i seguenti;
Quandu u guvernu 65 hà ricevutu u votu di cunfidenza, in u so discorsu di ringraziamentu, "Me è i mo amichi seremu u guvernu di 79 milioni. Aghju dettu: "Sò u primu ministru di tutti. Ma tutti duveranu accettà questu, Izmir hè a pumu di l'ochju. Pensu chì a nostra nazione vede questu cun tolleranza.
Sviluppà İzmir significa sviluppà Turchia. L'aghju sempre dettu durante a candidatura à a merria ; Aghju dettu chì aghju bisognu di Izmir, Turchia. Aghju dettu chì Izmir hà ancu bisognu di un presidente, avete sceltu u presidente. Ma oghje, in l'elezzioni di u 1 di nuvembre, aghju dettu chì quandu u sughjettu era di serve Izmir, sbararemu di tutte e mo aspettative di partitu è ​​risolvemu i prublemi di Izmir inseme. U tistimone di questu hè u nostru Sindaco Metropolitanu. Avemu cuminciatu à travaglià in questa direzzione. Faremu di più. Avemu parlatu cun ellu oghje è senterete parlà di sti prublemi impurtanti in u tempu. Facemu ciò chì hè necessariu.
L'aggettivi venenu è vanu. L'impurtante hè di lascià una voce piacevule. Diu benedica tutti quelli chì anu servitu per stu paese, sta cità.
Pensu chì saria appruvatu di ricurdà alcune cose quandu un deputatu hà dettu: "Nunda hè statu fattu à Izmir" recentemente.
Avemu investitu più di 14 milioni in Izmir in l'ultimi 30 anni. Pò sembrà chjucu, ma almenu ci hè un tali investimentu.
İzmir esportava menu di 2002 miliardi di dollari in u 3. Malgradu tutte e negatività l'annu passatu, hà esportatu più di 8 miliardi di dollari. İzmir cuntinueghja à cresce. Hè bisognu di cresce assai di più ...
Dapoi u 2002, avemu custruitu circa 9 14 aule novi. 445 mila case TOKİ custruite. 80 mila ettari di terra scontranu cù l'acqua. L'abbundanza era abbundanza. Avemu piantatu più di XNUMX milioni di saplings. Avemu custruitu assai impianti di irrigazione. A diga di Gördes hè impurtante per i bisogni d'acqua di İzmir. A cità hà ancu cuntributi. Hè stata fatta è u prublema di l'acqua hè stata risolta cumplettamente.
INVESTIMENTI FATTI È DA ESSERE FATTI IN IZMIR..
In u passatu, ci era 30 ambulanze, è andemu finu à 155 ambulanze in İzmir.
Mettimu 200 ospedali in serviziu, cumprese Tire cù letti 150, Urla cù letti 400, è Hospital Statale Kaşriyaka-Çiğli cù letti 14.
14 anni fà, ci era 401 chilometri di strade divise in İzmir, è avemu aumentatu sta quantità à 657 chilometri. Avemu cunnessu İzmir à Manisa, Balıkesir è Aydın via strade divise. Avemu spartutu e strade è unitu i cori di a ghjente.
Unu di l'avucati ùn ne sapia micca, ma li dicu per ch'ellu sà, avemu custruitu u più bellu aeroportu di Turchia in İzmir. L'aeroportu più mudernu di Turchia... U numaru di passageri in Adnan Menderes era di circa 2 milioni, oghje hà superatu i 12 milioni.
Più di 10 milioni di citadini anu utilizatu u Tunnel Konak da a so apertura. Chì quelli chì dicenu chì u Tunnel di Konak hè inùtule, chjappà in l'arechje.
U sistema di trasportu publicu ferroviariu più longu in u mondu, micca solu in u paese, cù İZBAN Metropolitan. Avemu andatu finu à Torbalı, a custruzzione di Selçuk cuntinua. Serà allargatu à Bergama è ancu à Çandarlı in l'anni à vene.
A propositu, lasciami dà una bona nutizia. Avemu allargatu u Ring Road à a famosa Koyundere. Cuntinueghja finu à Menemen. Quist'annu, faremu una offerta per i 60 chilometri rimanenti finu à Çandarlı cù u mudellu di custruzzione-operazione-trasferimentu. Limparemu u trafficu in u nordu. Questa regione hè u core di l'ecunumia di Izmir.
Avemu custruitu un refugiu di marina standard di portu in Güzelbahçe.
Avemu finitu a ferrovia trà Kemalpaşa Industry è Turgutlu. Custruemu ancu un centru logisticu.
In İzmir, u gasu naturale hà cuminciatu à esse usatu in l'industria in 2002 è in residenze in 2003.
A quantità di sustegnu agriculu hà righjuntu 3 miliardi. U sustegnu di u bestiame hà righjuntu 1 miliardi.
A lista cuntinueghja. Avemu custruitu a strada di u circondu chì hà cuminciatu in u 1971 è hè diventata una storia di serpente. S'ellu ùn era micca, ci avaristi prubabilmente pigliatu una meza ghjurnata per vene da Altınyol.
Questi servizii sò impurtanti. Facciu un ricordu. Di sicuru, avemu. L'unità hè ciò chì avemu bisognu. Una volta ottinutu questu, nimu pò stà davanti à noi.
Elogi à IZMIR
Dichjarà chì İzmir hè una cità impurtante micca solu oghje, ma in ogni periodu di a storia, u Primu Ministru Yıldırım hà dettu: "Dapoi i primi anni, quandu i Turchi sò ghjunti in Anatolia, hà cuntinuatu cù a transizione à a vita multipartitica è İzmir hè diventata a cità principale. chì hà annunziatu l'occupazione à u mondu sanu. Micca solu, İzmir divintò u locu induve a nostra indipendenza, a Guerra di l'Indipendenza hè stata dichjarata vittoria. U Cungressu Ecunomicu ùn si ncuntrau quì in vain. Ancu prima chì a repubblica hè stata stabilita, hè stata cunvucata è e decisioni di i prossimi 10 anni di Turchia sò state pigliate quì. Izmir hè a cità induve a decisione di u mudellu di sviluppu basatu in u statu, chì ci hà purtatu à l'anni 1950, hè stata fatta. A cità induve hà iniziatu a vita multi-partiti hè İzmir. Per Adnan Menderes, un martire di a demucrazia, Izmir hà un postu impurtante in a so vita pulitica ".
"U PRESIDENTE hè statu indimenticabile"
Dichjarà chì Izmir era a pruvincia chì u presidente Erdogan hà attribuitu a più impurtanza à quandu era primu ministru, Yıldırım hà dettu: "Sfurtunatamente, anu chjamatu u nostru presidente una prumessa chì ùn hà mai dettu, cù a pulitica economica, è eranu ingiusti cun ellu".
Dichjarà chì ci era una famiglia di martiri à a riunione di l'ONG, Yıldırım hà dettu chì rapprisentanu tutti i genitori di i martiri è chì tutti duveranu esse còmode è u terrore finisce.
"A SOLUZIONE hè di sguassate da l'urganizazione terrorista trà a nazione è u statu"
Enfatizendu chì l'operazioni ùn finiranu micca finu à chì a pace ghjunghje in Turchia, u primu ministru Yıldırım hà dettu:
"Vi possu dì francamente, sò necessarii trè cose per finisce queste operazioni. Ogni volta chì sta urganizazione terrorista assassina cessà di tumbà civili, vechji è ghjovani senza batte di palpebra, ogni volta chì ferma di tumbà i suldati, a polizia è i guardiani puntendu una pistola, quandu hè cumplettamente pussibule per i nostri citadini di campà in pace è sicurità in Anatolian. terreni, allora sse operazioni seranu finite. . Sè st'urganisazione terrorista cuntinueghja dopu à sti sogni vioti, s'ellu ùn rinuncia micca à u so desideriu è u sognu di sparte u paese, l'operazioni ùn finiranu mai. A suluzione hè per l'urganizazione terrorista per esce da a strada trà a nazione è u statu. Dicu à a ghjente in quella regione: L'urganizazione terrorista ùn hà micca un prublema cum'è voi, u vostru prublema hè a vera urganizazione terrorista. Hè u prublema più grande per voi, dicu chì vi salveremu da stu prublema ".
"Chì si dispiaceranu ciò chì anu fattu"
Dichjarà chì sanu quale sò l'estensioni pulitiche di l'urganizazione terrorista, Yıldırım hà dettu: "Sapemu quelli chì sustenenu da fora. Ma ancu questi veneranu è andaranu. Quelli chì facenu sta indiscrezione contr'à stu paese, sta nazione santa, ùn pudaranu dumane à fighjulà a faccia di sta nazione. "Si dispiaceranu di ciò chì anu fattu, è e cose chì anu fattu li causaranu prublemi", disse.
"ÙN M'HAN ELETTU SINDICALE, PERCHÈ VANU LUNTANU"
Dichjarà chì deve u so duvere cum'è Primu Ministru à İzmir, Yıldırım hà dettu: "İzmir ùn m'hà micca elettu cum'è sindaco. Significa chì a ghjente di Izmir vede luntanu. Aghju unu di più grazie. Capu di u principale partitu di l'uppusizione; Ellu disse: "Izmir averà un primu ministru", è ùn l'hà micca imbarazzatu ancu. Grazie ancu per quessa. Sò cuscente di questu, a mo rispunsabilità versu a mo cità hè aumentata. Ma avemu travagliatu duru finu à avà. Ùn pudete micca dubbitu chì faremu più in u futuru. Per noi, aggettivi sò tempuranee, serve Izmir è Turchia hè permanente.
"FEREMU DI PIÙ PER İZMİR, PRESIDENTE TESTIMONU KOCAOĞLU"
Ricordendu u discorsu di ringraziamentu chì hà datu quandu u 65u guvernu hà ricevutu u votu di fiducia, Yıldırım hà dettu: "Eiu è i mo amichi seremu u primu ministru di 79 milioni. Ma tutti duveranu accettà chì Izmir hè u mo pumu di l'ochju, è pensu chì a mo nazione tollerà questu. Perchè sta cità ci hà datu assai sustegnu. Sviluppà İzmir significa sviluppà Turchia. Faremu ancu di più per İzmir. U tistimone di questu hè u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir. Facemu ciò chì hè necessariu. L'impurtante hè a pulitica, l'aggettivi sò tempuranee. L'impurtante hè di lascià una voce piacevule. Chì Diu sia piacè di tutti quelli chì mettenu petra nantu à petra per sta bella cità, per u paese ", disse.
"Nimu di i nostri deputati ùn sapia micca"
U primu ministru Binali Yıldırım, chì hà ancu criticatu u deputatu CHP İzmir Mustafa Balbay, chì hà dichjaratu chì nunda era fattu à İzmir, hà dettu: "Avemu fattu 8 miliardi di esportazioni l'annu passatu malgradu tutte e negatività. Dapoi u 2002, avemu custruitu circa 9 mila nuvelle aule, 14 mila case TOKİ sò state custruite. 445 mila ettari di terra scontru cù l'acqua, avemu piantatu più di 80 milioni di saplings. 27 stagni di diga è assai facilità sò stati messi in serviziu. Cù a presa di Gördes, u prublema di l'acqua hè stata risolta à a so radica. Cù u Prughjettu di Sviluppu di l'Egeu, strutture per un valore di 12 miliardi di dollari seranu custruite in i prossimi 25 anni. Avemu cumpletu 14 ospedali è li mette in serviziu. Ci era 30 ambulanze, l'avemu aumentatu à 155 in İzmir. Avemu divisu strade. Unu di i nostri parlamentari ùn sapia micca. Solu per sapè, avemu custruitu Izmir u più bellu aeroportu di Turchia. U numaru di passageri era 2 milioni, oghje hè più di 12 milioni. Finu a data, 10,5 milioni di persone da İzmir anu utilizatu u Tunnel di Konak. Chì l'arechje di quelli chì dicenu chì u tunelu hè inutile chjappà. İZBAN hè u sistema di trasportu publicu ferroviariu più longu in Turchia è ancu in u mondu.
DAI A BONETE A IZMIRS
Dà una bona nutizia à u populu di Izmir, u primu ministru Binali Yıldırım hà dettu:
"Avemu allargatu a strada circundante finu à Koyundere, cuntinueghja finu à Menemen. In questu annu, faremu l'offerta per 60 chilometri finu à Çandarlı cù u mudellu di build-operate-trasferimentu. Questu hà da finisce u trafficu. Questa regione, in particulare Aliağa, hè u core di a vita ecunomica. Ci vole à piglià a carica. Avemu custruitu una marina in Güzelbahçe à i standard portu. U gasu naturale hà cuminciatu à esse usatu in l'industria in u 2003 è in e residenze in u 2006, dinò in İzmir. U sustegnu agriculu hà righjuntu 3 miliardi è u sustegnu di l'allevamentu hà righjuntu 1,5 miliardi. A strada circundante finisce. Avemu custruitu a strada di u circondu chì hè diventatu una storia di serpente. Quessi sò cose impurtanti. Di sicuru faremu u nostru duvere, ne faremu di più. Ma ciò chì avemu bisognu hè unità, sulidarità, fratellanza. Una volta ottinutu questu, nimu pò stà davanti à noi. Turchia hà un grande putenziale, pupulazione ghjovana è dinamica. Certi anu u petroliu, certi anu u gasu naturale. Ma avemu l'omu. Qualunque cosa succede induve ùn ci hè ghjente : Venezuela extracts oil, miserable. L'Iraq è a Libia anu terri ricchi, ma u so populu hè devastatu. A causa di i dirigenti miopi, per via di inestabilità. Indipendentemente da e circustanze, u nostru amore per l'altri deve cuntinuà. Nunda ùn hè cusì preziosu chì ci rompemu. Hè di passà à una civilisazione cuntempuranea chì ci purterà à i 100 anni di a republica. Induve ùn ci hè micca fiducia è stabilità, ùn pò esse micca serviziu o successu. Apprezzemu a benedizzione chì avemu ricevutu, per piacè. Ùn ci permettemu mai, mai, di fà cose chì perderanu a nostra energia ".
"Ùn sottovalutemu micca u PUTERE DI TURCHIA"
Nutendu chì u trenu d'alta velocità Ankara-İzmir avanza passu per passu, Yıldırım hà cuntinuatu cusì:
"Pensu chì pudete viaghjà in tutta l'Anatolia in 12 ore. Ma in trenu d'alta velocità da Izmir à Ankara, da Ankara à Izmir in 3,5 ore. I preparativi di offerta sò fatti trà Uşak è Turgutlu. Spergu chì, se un accidentu ùn hè micca accadutu, u scopu hè di finisce per u 2019. Cusì, realiceremu u sognu di u trenu à alta velocità di İzmir. Questu hè Ankara è u latu di Istanbul hè 9 miliardi. Cosa significa. Hè più grande di u redditu naziunale di Turchia in u 1950. Realizza parechji prughjetti simili. A crisa in u mondu hè à un livellu estremu, ma Turchia face sempre. Questa figura hè a memoria naziunale grossa di un annu di 53 paesi. Ùn sottovalutemu micca u putere di Turchia. Turchia hè un grande paese ".
"ÙN PUGLIEMU NESSU FRU 34-35"
Dichjarà chì a ricchezza si move avà à l'est, Yıldırım hà dettu: "U centru di l'aviazione in l'anni 1970 era l'America, avà l'Europa. Ma a ricchezza hè avà spustata à u livante. Quandu aghju cuminciatu cum'è ministru, u numeru di transiti era 2 milioni, avà hè 26 milioni. Chì significa questu ?Turchia hè avà u centru induve l'est, u punente è l'estremo oriente si scontranu. In un tali locu, sicuru, u più grande aeroportu di u mondu cunvene Istanbul in Turchia. Cumpete cù Istanbul hè ancu adattatu à Izmir. I platti sò digià daretu à daretu. Ùn pigliaremu nimu trà 34-35. Hè per quessa chì l'investitori, l'imprenditori, l'industriali, i cummercianti di Izmir travaglià più duramente. Dumandateci ciò chì vulete pruduce di più ".
Binali Yıldırım hà dichjaratu chì l'Efes 2016 Combined Joint Shooting Exercise era ancu un eserciziu abbagliante è hà dettu chì era una volta di più fieru di a forza di e Forze Armate.
Yıldırım hà dettu: "Divideremu u nostru pane, ùn averemu micca a Turchia divisa. Divideremu e strade, ùn sparteremu micca Turchia ", hà cunclusu.
"ANNUNCEremu İZMİR QUINTA REGIONE IN PRODUZIONE A SCALA MEDIA"
U Ministru di a Difesa Naziunale Fikri Işık, invece, hà dichjaratu ch'ellu si sentia un altru tipu di eccitazione per İzmir è chì era entusiasmu chì İzmir avia numinatu un primu ministru. Indittendu chì İzmir hè unu di i centri più impurtanti di a storia ottomana è republicana, Işık hà dettu: "İzmir hè una pruvincia assai impurtante per a Turchia. Ma u più impurtante hè chì dicu bella struttura umana, struttura umana qualificata se mi dumandate. İzmir vene prima trà e pruvince cù u più altu numeru di persone qualificate in Turchia. Avemu da sforzà di trasfurmà queste in benedizioni, cum'è avemu avutu finu à avà. Avà, speru, in u guvernu di a 65a Republica, dichjarà a quinta regione in a pruduzzione mediana appena in i prudutti d'alta tecnulugia. Travaremu nantu à cumu pudemu spustà İzmir più altu ancu in l'industria di difesa. Spergu chì İzmir serà unu di i centri di l'industria di difesa. Hè faciule di dì queste cose cum'è ministru, ma u nostru Primu Ministru hà duie caratteristiche principali. Prima, guardà u travagliu, micca e parolle. Aghju dettu cusì, ùn passerà micca. Ci hà dettu ch'è no mette petra nantu à petra. A seconda funzione hè a funzione di seguitori. S'ellu ùn ci era micca seguitori, i prughjetti di u mondu sarani finiti in pocu tempu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*