Limak hà vintu u tender gigante in Kuwait

Limak hà vintu l'offerta giganti in Kuwait: Limak Construction hà vintu l'offerta per a custruzzione di u Novu Terminal di l'Aeroportu Internaziunale di Kuwait cù una offerta di 4,3 miliardi di dollari. Un cuntrattu hè statu firmatu cù u Ministeru di i travaglii publichi di Kuwait per u cuntrattu di u prugettu, chì avarà una capacità di 25 milioni di passageri. Hè statu dichjaratu chì l'offerta era a più grande offerta ricevuta in un solu articulu.
Limak Construction hà vintu l'offerta per a custruzzione di u New Terminal Building di l'Aeroportu Internaziunale di Kuwait cun una offerta di 4,3 miliardi di dollari. U prugettu hè statu firmatu cù una cerimonia chì anu assistitu da i dirigenti di Limak è u Ministru di i Travaglii Publici di Kuwait Ali al-Amir.
A cerimonia di firma hè stata tenuta à u Ministeru di i Travaglii Publici di Kuwait cù una participazione intensa. À a ceremonia, u prugettu hè statu firmatu da u Ministru di l'Opere Publici di Kuwait Ali al-Amir è u Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione di u Gruppu Limak di Cumpagnia Sezai Bacaksız.
U Ministru Amir hà infurmatu à l'invitati nantu à u prugettu. Dichjarà chì stu prughjettu, chì u so bilanciu serà cumplettamente cupertu da u statu, hè previstu per esse cumpletu in sei anni, Amir hà dichjaratu chì u novu edifiziu di a terminal hà una capacità annuale di passageru di 25 milioni.
"SIAmu fieri di vince u prughjettu"
U Vicepresidente di u Cunsigliu di Amministrazione di u Gruppu Limak di Cumpagnia, Sezai Bacaksız, in u so discorsu à a ceremonia, hà dichjaratu ch'elli sò assai fieri di vince u prugettu è hà dettu: "Ringraziemu u Guvernu di Kuwait è u so populu per a fede è a fiducia in elli. anu dimustratu in a nostra cumpagnia, è per fà noi una parte di u futuru di Kuwait ". disse.
Bacaksız hà dichjaratu chì u prugettu significa assai più cà un terminal aeroportuale è hà utilizatu e seguenti dichjarazioni:
"Prevemu chì u prugettu serà un ponte trà duie ecunumie forti, duie cumunità vicine è dui paesi amichevuli cum'è Turchia è Kuwait. Stu ponte ùn solu aumenterà u scambiu di tecnulugia trà i dui paesi, ma ancu apre a strada per novi cullaburazioni. L'imprese lucali fioriranu. Per tuttu questu, ci sò diversi prughjetti di furmazione è responsabilità suciale chì avemu pianificatu per l'impiegati è e persone di Kuwait per i prossimi 8 anni ".
"A CAPACITÀ DI PASSAGGERI 25 MILIONI SERA"
Rispondendu à e dumande di i membri di a stampa dopu à a ceremonia di firma, Bacaksız hà dettu chì anu vintu sta licitazione dendu l'offerta più bassa è superendu parechje cumpagnie, in particulare chinesi.
Dichjarà chì u prugettu hè previstu per esse cumpletu in 6 anni è operatu in dui anni, Bacaksız hà dettu: "Una media di 5 mila persone seranu impiegate annu in u prugettu. In u primu locu, purteremu 500-750 persone da Turchia. Sta figura pò cresce in u futuru. Perchè ùn pudemu micca ottene l'efficienza chì vulemu da i stranieri ". disse.
Nutendu chì u novu edifiziu di u terminal averà una capacità totale di passageri di 25 milioni, Bacaksız hà dichjaratu chì u novu terminal pò accoglie aerei di tutte e dimensioni cù 51 porte.
Dichjarà chì anu pigliatu stu travagliu da i Cinesi, Bacaksız hà dettu: "Avemu fattu l'offerta, 25 persone ci anu chjamatu. U ministeru ci hà fattu sudà cù u cumitatu chì hà stabilitu. Ma à a fine avemu vintu ". disse.
SOCIETÀ PREMIATA DESIGN
Bacaksız spiegò chì u novu bastimentu terminale di l'Aeroportu Internaziunale di Kuwait, cuncepitu da u premiatu Pritzker, l'impresa di architettura Fosters + Partners, serà micca solu una porta d'entrata impurtante per u paese, ma ancu unu di l'edificazioni più tecnologiche è muderni in u mondu. .
Dichjarà chì l'edificiu terminale averà un tettu assai sfarente è simbulizeghja u Kuwait, Bacaksız hà dettu: "L'aeroportu internaziunale di Kuwait, chì serà capace di pruduce una parte di a so propria energia grazia à i pannelli solari di 12 megawatt apposta per esse installati nantu à u telefuninu. tettu di u novu terminal, diventerà cusì u primu aeroportu in u mondu à avè u certificatu ambientalista Leed Gold. Attualmente, solu l'aeroportu di San Francisco, chì hè in custruzzione, deve esse certificatu Leed Gold. ", disse.
Bacaksız hà dettu: "Unu di i più belli aeroporti in u mondu. Hè veramente difficiule di fà. Si dice chì hè u più bellu aeroportu di a geografia araba. Hè un prughjettu difficiule. Vulemu dimustrà chì e difficultà sò state fatte da i Turchi ", disse.
Dichjarà chì puderanu avè difficultà in l'assunzione di persunale per via di a temperatura di l'aria, Bacaksız hà dichjaratu ch'elli sò abituati à stu clima è chì realizanu prughjetti in altri paesi di a regione.
U PIÙ GRANDE IMPUGNATURA PUTATA DA CONTRATTURA TURCA IN UNA PENNA SINGULA
Bacaksız hà sottolineatu chì u cuntrattu di 4,3 miliardi di dollari hè u più grande unicu articulu intrapresu da u settore di cuntrattu turcu à l'esteru è hà dichjaratu chì anu ottenutu un successu impurtante per u settore di cuntrattu turcu cù a firma di u cuntrattu.
Dichjarà chì l'area di a terminal serà di 708 mila metri quadrati, Bacaksız hà datu e seguenti informazioni nantu à l'edificiu di a terminal chì deve esse custruitu:
"A capacità iniziale di 51 porte è stand in totale hè capace di serve 21 A380 à u stessu tempu. Cuncepitu à u Livellu di serviziu A di l'Associazione Internaziunale di Trasportu Aereu (IATA). U prughjettu necessitarà più di 1 milione di metri cubi di cimentu è più di 100 tunnellate d'acciaio strutturale furnitu in u locu. Una opportunità di travagliu di alta qualità serà creata per i Kuwaitis.
U disignu incorpora tuttu l'edifiziu sottu una sola copertura di u tettu, cù aperture vetrate chì permettenu à a luce di entre, mantenendu u calore fora. U sudario si estende per ombreggiare una grande piazza d'entrata sustinuta da pilastri di cimentu chì diminuiscenu ispirati da e barche à vela tradiziunali di Kuwait.
Dichjarà chì anu firmatu duie opere finu à avà, Bacaksız hà dettu:
"L'ospedale di l'infezione vale 200 milioni di dollari. Unu hè u serviziu di l'infrastruttura. Hè $ 200 milioni. Ci hè un prughjettu chì hè attualmente in fase di firma. Questu hè un prughjettu di l'alloghju è l'infrastruttura. Hè un prughjettu di $ 300 milioni. Quessi sò joint ventures. Tuttavia, avemu u 100 per centu di l'affari di l'aeroportu. Ci hè stata nutizia a settimana passata chì ci hè statu attribuitu un cuntrattu di strada. Ùn hè micca veru ".
"VULMU FINI FINI prima di 6 anni"
U membru di u Cunsigliu Esecutivu di Limak Holding, Feyiz Genç, hà ricurdatu chì u tempu datu à elli per a custruzzione di u terminal hè di 6 anni, "Tuttavia, vulemu finisce prima di stu periodu. U nostru scopu hè di finisce dopu à 4,5 anni ". disse.
Esprimendu chì e so cumpagnie operanu in 16 paesi, Genç hà dettu chì cù questa firma, Kuwait hà guadagnatu pesu. Young hà nutatu chì u materiale per esse usatu in a custruzzione serà pruduciutu ancu quì è hà dichjaratu chì portaranu materiali da tuttu u mondu.
Esprimendu chì l'amministrazione kuwaitiana hè assai sensibile, Genç hà dettu chì anu u scopu di travaglià cù u marghjenu zero d'errore.
Young hà dettu ancu chì hè impurtante chì a custruzzione di un terminal cusì difficiule hè fatta da i Turchi è hà dettu: "Hè assai impurtante chì questu hè scrittu in a nostra casa è chì pudemu riesce. Stu prughjettu serà u successu di u cuntrattu turcu ". hà fattu u so cummentariu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*