Mukhtars volenu chì i treni di u trenu sò purtati sottu terra

I capi di u Trenu dumandanu chì i treni sò sottumessi: u presidente di l'Associazione di i Capi di TARSUS, Mustafa Naci Güllü, hà dettu chì a chjusura di tutti i passaggi à livellu in u centru di a cità di Tarsu è u fattu chì a cità serà divisa in dui da i mura di chjude creanu prublemi cù u Aumentu di u numeru di treni à 4, è hà dettu: "Noi, soprattuttu i rails chì passanu per u centru di a cità, causaranu prublemi. Vulemu chì sia pigliatu sottu.
U presidente Mustafa Naci Güllü, chì hà visitatu u nostru ghjurnale cù i so amichi mukhtar chì travaglianu in i quartieri induve passa a rete ferroviaria, hà dettu: "Hè una bona cosa chì a ferrovia esistente, chì hà divisu a nostra cità in dui per anni è serve cum'è duie linee. , hè sustinutu da u prughjettu di u trenu d'alta velocità.
Questu hè un prughjettu assai bonu chì affetterà direttamente a vita di a ghjente di a regione. Credu chì stu prughjettu farà una grande cuntribuzione à l'ecunumia di u nostru paese, cunziddi a densità di u paese di logistica di Yenice di novu custruita è u portu di Mersin.
Güllü hà dettu: "Ùn credemu micca chì u nostru statu, chì custruisce metro è strade sottu u mare, agirà in modu incorrectu in un tali prughjettu. Noi, chì rapprisentanu u populu di Tarsu, ci vole à sparte e preoccupazioni di u nostru populu cù u publicu è l’auturità, cum’è i capimachja di i quartieri duv’ellu passa a via ferrata. Cridemu chì u muru di u sonu da custruisce è i passaghji à livellu da esse chjusi, creanu una maghjina antica è brutta per u nostru Tarsu.
Hè evidenti chì sta situazione hà da creà prublemi per l'istituzioni sanitarie è e forze di sicurezza in a nostra cità. Per questi motivi, a reta ferroviaria deve esse pigliata sottuterra per a vita muderna in u centru di a cità ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*