Ruvine storiche sò state truvate in l'escavazione di u metro in Beşiktaş

I resti storichi sò stati truvati in l'scavi di metro in Beşiktaş:Kabataş Ruvine storiche risalenti à i seculi XIX è XX sò state truvate durante scavi di metro chì sò stati in corso per un tempu in parechji punti diffirenti in a Piazza Beşiktaş.
Kabataş-Ruvine storiche sò state truvate durante a custruzzione di a linea di metro Beşiktaş-Mecidiyeköy-Mahmutbey in a stazione di Beşiktaş.
Hè previstu per esse cumpletu in 2017, Kabataş Ruvine storiche risalenti à i seculi 19 è 20 sò state truvate durante i scavi di u metro chì sò andati dapoi un pezzu in parechji punti diffirenti in a piazza Beşiktaş. L'area induve e ruine storichi sò state truvate in l'area induve sò state realizate scavi di metro era siparata da una striscia di sicurezza. Durante i scavi sottu a tutela di i Musei Archeologichi d'Istanbul, sò stati truvati resti di edifici cum'è muri è pavimenti.
I resti architettonici sò documentati separatamente
Sicondu a nutizia di Erman Ertuğrul da Arkeofili; Hè amparatu chì tutte e ruine storiche datanu à a fine di u 19u seculu è u principiu di u 20u seculu, è i mura truvati eranu abbastanza danatu è ùn furnisce micca un pianu. Hè statu dichjaratu chì tutte e ruine architettoniche è artefatti truvati durante i studii eranu documentati separatamente.
I ruins storichi, chì anu attiratu l'attenzione di i citadini chì passanu per un bellu pezzu, sò stati fotografiati da parechje persone è spartuti in Internet. I citadini anu manifestatu e so lagnanze in diversi media è anu dumandatu infurmazioni nantu à u prublema.
I studii anu riportatu chì ùn sò micca stati trovati resti significativi in ​​i scavi di u metro finu à avà, ma i scavi cuntinueghjanu meticulosamente; Si dice chì e ruine, chì datanu à a fine di u XIXmu seculu è u principiu di u XXmu seculu, sò in una cundizione assai dannata è u so pianu architettonicu hè assai difficiuli di capiscenu. Hè dichjaratu chì u futuru di sti ruins dipende da a decisione di u Cunsigliu di Preservazione.
I resti più antichi ponu esse truvati
Se u Cunsigliu di Preservazione decide di sguassà e ruine architettoniche truvate finu à avà; Hè statu dichjaratu chì i scavi cuntinueghjanu più in fondu. Hè dichjaratu chì quandu si scava più in fondu, ci hè a pussibilità di scopre ruine di i periodi più antichi; Hè statu dichjaratu chì i scavi cuntinueghjanu sottu a tutela di i Musei Archeologichi di Istanbul.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*