Se u parlamentu appruva, venerà u carru di e donne.

Se u Parlamentu appruva, u carru di e donne vinarà: Gökçek, chì hà iniziatu u dibattimentu di u "carru di e donne", hà dichjaratu chì e reazzioni di i segmenti marginali eranu inappropriati è enfatizatu chì a decisione seria presa in u Parlamentu.
U sindaco di a municipalità metropolitana, Melih Gökçek, hà iniziatu in u so contu Twitter cù a quistione "Avemu da pruvà un vagone separatu per e donne in u metro d'Ankara, cum'è in Giappone?" Hà fattu una dichjarazione annantu à l'indagine. Dichjarà chì u risultatu di l'inchiesta era in a direzzione di "Ci deve esse carri speciale per e donne", u sindaco Gökçek hà dettu: "L'indagine chì avemu realizatu per l'applicazione di vagoni speciali per e donne hà allarmatu i leftists... Era necessariu per mè di fà. una dichjarazione" è spiegò à i so seguitori cusì: "In u Giappone, e donne viaghjanu in i so vagoni in u metro. Un arrangiamentu hè statu fattu per... Hè un ambiente sicuru, soprattuttu per e donne chì viaghjanu solu... Aghju ancu publicatu un video di sta pratica in Giappone. Dopu, aghju realizatu una indagine chì dumandava: "Avemu da pruvà?". Cum'è sapete, ci sò più di manca in Twitter chè di dritti, ma u numeru di persone chì dicenu chì pruvemu era di 52 per centu... A participazione era abbastanza alta per andate in a storia di Twitter ... "
U MARTU È A MUGLIA VANNERANU IN UN CARRU DI VIAGGIU NORMALE
Dichjarà chì u risultatu di l'indagine hà causatu discomfort in certi circhuli, Gökçek hà dettu: "Oh my God... A manca hè in panicu, ùn dumandate micca". Cumu serà quandu u maritu è ​​a moglia partenu ? Chì succede quandu u zitellu adultu và cù a so surella o a so mamma? Se questu ùn hè micca discriminazione, chì hè? Mish. Miş Miş..." è hà dettu: "O implementemu a pratica o ùn avemu micca, questu hè diversu... Ùn tutti ùn anu da cullà nantu à u carru di e donne... Se u so maritu hè cun ella, hè digià sicura. Entranu in u vagone normale inseme è basta. Se una donna ùn vole micca cullà nantu à u carru di e donne, si va è si mette cù l'omi. Hè a scelta propria di a donna ... "
Hè ANKARA MOUNTAIN TOP?
Enfatizendu chì a Turchia hè un statu di dirittu, Gökçek hà dettu: "No, signore, ùn l'anu permessu ... Vai avanti, signore ... Facemu una decisione è vedemu quale ùn permette micca ... Ankara hè in cima di a muntagna ? Turchia hè un statu di dirittu... Una volta chì u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Ankara hà pigliatu una decisione secondu a lege, l'incidentu hè finitu... Vuliu chì quelli chì sò assai curiosi ùn anu micca preoccupatu in vain ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*