L'industria di l'acciaio per aumentà l'esportazioni à l'Europa Centrale per ferrovia

U settore di l'acciaio aumenterà e so esportazioni in l'Europa Centrale per Ferrovia: a Turchia hè u 10u postu trà i più grandi esportatori d'acciaio di u mondu.
U settore, chì esporta in 200 paesi cù a so struttura dinamica, mette a firma di l'acciaio turcu in prughjetti di riferimentu in u mondu sanu. L'Associu di l'Esportatori di l'Acciaio, chì porta studii per aumentà l'espurtazioni d'acciaio turcu, ricerca i mercati putenziali è palesa opportunità in i mercati esistenti. Cum'è l'analisi hà revelatu chì l'exportazioni di l'acciaio à l'Europa Centrale eranu à livelli assai bassu, i "Cinque Europei" cumposti da l'Austria, l'Ungheria, a Pulonia, a Repubblica Ceca è a Slovacchia sò stati sottumessi à u focu. ÇİB, chì hà u primu scopu di risolve u prublema di logistica di u costu elevatu è urganizeghja a "Conferenza di l'Esportazione Ferroviaria in Europa" per questu scopu, pensa à urganizà delegazioni cummerciale in u scopu di URGE per questi paesi in u periodu à vene.
In l'esportazioni di l'industria siderurgica à i paesi di l'Unione Europea; L'Austria, l'Ungheria, a Pulonia, a Repubblica Ceca è a Slovacchia sò in l'ultimi posti. Sicondu i dati di l'Associu di l'Esportatori di l'Acciaio, a Pulonia hà cuntatu 2015 per centu di e 2,8 milioni di tunnellate di Turchia di esportazioni à l'Unione Europea in 1,6; Austria 0,9 per centu; L'Ungheria hà ricevutu una parte di 0,4 per centu, è a Repubblica Ceca è a Slovacchia anu ricevutu una parte di 0,3 per centu. A stampa ùn hà micca cambiatu in u periodu di ghjennaghju-aprile di u 2016 è l'azzioni di sti paesi sò stati listati cum'è: Pulonia 1,5 per centu; Austria è Repubblica Ceca 0,5 per centu; Slovacchia 0,3 per centu è Ungheria 0,2 per centu. Per d 'altra banda, l'industria siderurgica mostra un rendimentu successu in l'esportazioni in altri paesi europei cum'è u Regnu Unitu, a Romania, l'Italia è a Spagna.
Quandu i ragiuni di tali bassi livelli di esportazioni di l'azzaru à i Cinque Europei sò stati investigati, hè statu capitu chì u prublema era duvuta à l'alti costi di logistica chì affettanu negativamente l'esportazioni. Cusì, un studiu hè statu iniziatu per revelà rotte alternative. L'Associu di l'Esportatori di l'Acciaio hà prima cooperatu cù Rail Cargo, a più grande cumpagnia di trasportu di merchenzie d'Europa, posseduta da e Ferrovie Statali Austriache, per valutà i vantaghji di l'esportazioni per ferrovia. ÇİB hà ascoltatu l'esportatori à a "Export to Europe by Rail Conference" urganizata cù a participazione di e cumpagnie esportatrici di u settore di l'acciaio, è hà permessu à e cumpagnie di cunnosce più strettamente i servizii offerti da Rail Cargo.
A cunferenza hà iniziatu cù i discorsi di u presidente di l'Associu di l'Esportatori di l'Acciaio Namık Ekinci, l'attaché di cummerciale austriacu Georg Karabaczek è u direttore generale di Rail Cargo Logistics Turkey Murat Hürmen. Unu di i risultati più interessanti di a cunferenza era u magazzinu di terminal implementatu da Rail Cargo in Vienna. Hè statu enfatizatu chì l'Austria hè un centru impurtante in quantu à ghjunghje à altri paesi. Dichjarà chì u magazzinu hà vantaghji significativi, cumprese questioni fiscali, l'esperti austriachi di Rail Cargo anu enfatizatu chì a vendita di i prudutti da esse mandati da Turchia à u magazzinu di Vienna in trenu di bloccu à i paesi di destinazione riducerà significativamente i costi di l'esportatori.
L'esperti anu dichjaratu chì i metudi di trasportu chì ponu esse preferiti per l'esportazioni da Turchia à l'Europa Centrale sò principalmente Ferrovia, Trasportu Marittimu cumminatu cù Ferrovia, Trasportu Fiume è Strada. Cù questi metudi di trasportu alternativu, rotte alternative è stima di i costi sò furnite per u trasportu di carichi da Istanbul, Izmir, u Mari Neru Occidentale, Hatay-Mersin è Gebze direttamente à i magazzini di l'importatori europei è / o à u magazzinu principale di Rail Cargo in Vienna o. à magazzini in diverse cità in Europa spartutu cù i participanti.
Namık Ekinci, Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di l'Associu di l'Esportatori di l'Acciaio, hà dichjaratu chì, malgradu u successu di l'industria siderurgica turca in Europa, a parte di l'impurtazioni di l'acciaio d'Austria, Ungheria, Pulonia, Repubblica Ceca è Slovacchia hè assai bassa, è hà dettu. : "A nostra industria di l'acciaio era davanti à a Pulonia è l'Ungheria l'annu passatu 0,4 per centu da l'impurtazioni di l'acciaio; 0,3 per centu da Slovacchia; Hà ricevutu una parte di 0,2 per centu da l'Austria è una parte di 0,1 per centu da a Repubblica Ceca. Turchia duverebbe definitivamente uttene a parte chì merita in queste regioni induve a Russia è l'Ucraina sò attivi. Avemu u scopu di facilità l'esportazioni di i nostri membri in questa regione, aumentà e so esportazioni, avè una parte di i prudutti chì ùn ponu micca esportà, è assicurà chì e so esportazioni in queste regioni sò sustinibili. Cunsiderendu l'impattu negativu di l'alti costi di logistica nantu à e nostre esportazioni, avemu fattu u primu passu cù a cunferenza chì avemu tenutu in cuuperazione cù a cumpagnia statale austriaca Rail Cargo. Continueremu u nostru travagliu cù e nostre cumpagnie membri. Avemu da cunsiderà piglià iniziative cum'è Associazione per monitorà da vicinu i vantaghji di u magazzinu terminal in Vienna. Svilupperemu ancu diversi metudi per eliminà i nostri svantaghji contr'à i paesi rivali. Per esempiu, pruduciemu suluzioni per chì i nostri importatori ponu uttene i prudutti chì anu bisognu da u locu più vicinu à elli. "In questu modu, faremu a nostra presenza sustenibile in questi mercati", disse.
Namık Ekinci hà dichjaratu ch'elli sò cuncentrati nantu à l'aumentu di e so esportazioni in Europa è hà dettu: "U scopu di portà e nostre esportazioni in Europa à u so potenziale. Per sustene stu scopu, avemu pensatu à urganizà delegazioni cummerciale è delegazioni di acquisti in a regione di l'Europa Centrale in 2016 ", hà cunclusu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*