I servizii di treni d'estate partenu da Mosca à Sochi

I servizii di treni d'estate sò cuminciati da Mosca à Sochi: i treni charter organizzati apposta per i turisti anu cuminciatu à serve nantu à a strada Mosca-Sochi-Mosca.
In a dichjarazione fatta da a cumpagnia di a Ferrovia Russa (RJD), "I pacchetti turistici includenu u trasportu di treni charter, l'alloghju in hotel, u trasferimentu da a stazione di treni à l'hotel è u trasportu di ritornu à a stazione. "I servizii di pasti è escursioni ponu ancu esse inclusi in u pacchettu".
I treni turistici operanu da Mosca à Sochi u marti, ghjovi, sabbatu è dumenica finu à u 30 d'aostu. À u listessu tempu, i treni charter à u mare seranu urganizati da Nizhny Novgorod. E cità di Kazan, Kirov, Perm è Samara sò ancu trà i piani di a cumpagnia.
In u 2014, Mosca-St. U trenu "Summer Express" serviva nantu à a strada San Petruburgu-Mosca.

1 Comment

  1. Spergu chì si capisce megliu cù sta nutizia perchè a linea Samsun-Ankara-Konya-Antalya hè cusì impurtante. Perchè, cù l'integrazione di Turchia in stu sistema in Russia, stabiliscendu una cunnessione marittima standard di cruciera trà Sochi è Samsun, i dui Samsun-Ankara-Konya-Antalya seranu mutualmente aperti à u turismu russu. Inoltre, Sochi-Moscow-Petersburg serà purtatu à u turismu di Türkiye. Questu significa un afflussu di valuta seriu. Dunque, e linee Samsun-Ankara è Ankara-Konya-Antalya duveranu esse finite u più prestu pussibule.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*