A nova sede di Siemens in Munich principia l'operazioni

A nova sede di Siemens in Munich hà iniziatu l'operazione: U novu bastimentu di a sede di Siemens in Monaco hè stata aperta cù una cerimonia à a quale anu assistitu l'impiegati di Siemens AG, i membri di u cunsigliu di gestione è di cunsigliu, ufficiali ufficiali è rapprisentanti di u mondu cummerciale. U novu edifiziu, chì hè statu finitu in trè anni è hà una capacità di 1.200 persone, hè statu custruitu nantu à una superficie di 45 mila metri quatratu. L'energia utilizata in u centru, induve a cuscenza ambientale hè osservata à u più altu livellu, hè largamente ottenuta da fonti rinnuvevuli; Ci sò parcheggi speciali per e biciclette elettriche, vitture elettriche è ancu e biciclette normale.
A parte frontale di u bastimentu, chì hè stata aperta in u 200 anniversariu di u fundatore di a cumpagnia Werner von Siemens, hè stata chjamata "Werner-von-Siemens-Strasse". L'energia cunsumata in u novu edifiziu, cuncepitu in cunfurmità cù i più alti standard ambientali, hè largamente ottenuta da fonti rinnuvevuli. L'emissioni annuali di CO2 in u novu centru sò state ridutte à 9 kilogrammi per metru quadru.
L'edificiu, cuncepitu in cunfurmità cù i normi ambientali, risparmia ancu energia.
L'edifiziu, chì hè statu cuncepitu per esse in armunia cù u paisaghju urbanu sottu a gestione di l'impresa di architettura Henning Larsen Architects è hà ancu spazii verdi publichi è ristoranti, hè statu custruitu per risponde cumplettamente à i bisogni di u mondu cummerciale mudernu. Mentre i grandi spazii creati per l'impiegati facilitanu a spartera di l'infurmazioni è a cullaburazione trà e persone chì travaglianu in diversi dipartimenti, sò stati creati zoni tranquilli per i travaglii chì necessitanu più focus.
U novu centru combina u cuncettu di edifiziu sustenibile, l'efficienza è a prutezzione di l'ambiente. Tutte e spazii cummerciale in l'edifiziu sò cuparti di vetru da u pianu à u tettu per prufittà di a massima luce di ghjornu. L'impiegati ponu aghjustà e tecnulugia di riscaldamentu, ventilazione è climatizazione (HVAC) in a so zona secondu i so bisogni. Tutti i bisogni di cunsumu d'energia sò ottenuti da fonti rinnuvevuli. Ci hè un sistema fotovoltaicu putente nantu à u tettu. A tecnulugia HVAC riceve supportu da u pavimentu, chì rinfriscà l'edificiu in l'estiu è u riscalda in l'invernu. Grazie à queste misure, u bastimentu pò riduce l'emissioni annuali di CO2 à circa nove kilogrammi per metru quadru; Questu significa una riduzione di 90 per centu in l'emissioni di carbonu cumparatu cù u vechju edifiziu.
A nova sede di Siemens, chì hà un cuncettu di edifiziu sustenibile, include una stazione di ricarica per e biciclette elettriche è una sala di bicicletta cù una capacità di 200 veiculi. Hè custituitu ancu di 21 parcheghji cù stazioni di ricarica per vitture elettriche per sustene novi cuncetti di mobilità.
I criterii più basi in u disignu di l'edifiziu eranu chì era cumpatibile cù a vista di a cità è chì l'edifiziu era previstu per esse apertu à u publicu. I residenti è i visitatori di Munich ponu entre facilmente in i cortili interni verdi di a nova sede di Siemens è prufittà di u ristorante publicu è di e zone di seduta.
I sistemi innovativi di Siemens Building Technologies permettenu ancu l'implementazione di i più alti standard di sustenibilità in u mondu, cum'è a certificazione LEED è DGNB necessaria per a categuria di platinu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*