U tunnel ferroviariu più longu di l'Asia Centrale hè apertu in Uzbekistan

U tunnel di ferrovia più longu in l'Asia Centrale hè statu apertu in Uzbekistan: Uzbekistan Railways hà finitu u prughjettu di a ferrovia chì cunnetta a cità di Angren in a Regione Tashkent è e cità di Pap in a Regione Namangan. A ferrovia lunga 123,1 km unisce a valle di Fergana cù u restu di u paese.
U presidente di a Cina Xi Jinping è u presidente di l'Uzbekistan Islam Karimov anu apertu a ferrovia Angren-Pap è u tunnel ferroviariu di 19,1 km in a cerimonia in u Passu Kamchik. Parlendu à l'apertura, u presidente cinese Xi Jinping hà dettu: "Stu tunnel unicu serà u puntu di cunnessione più impurtante di u novu corridor ferroviariu di transitu internaziunale Cina - Asia Centrale - Europa". disse.
A ferrovia, a custruzzione di quale hà cuminciatu in u 2013, cunnetta Andijan, Namangan è Fergana Regioni, situate in u livante di l'Uzbekistan, induve campanu circa 7 milioni di persone, cù l'altri terri di u paese.
E spese di u prugettu, chì costanu 1,7 miliardi di dollari, sò stati furniti da u budgetu di i Ferroviari di l'Uzbekistan è i prestiti internaziunali. In u scopu di u prugettu, l'Uzbekistan hà ricevutu un prestitu di 350 milioni di dollari da u Exim Bank of China. L'Uzbekistan hà firmatu un cuntrattu di $ 455 milioni cù u China Railway Tunnel Group di China per a custruzzione di u tunnel.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*