A dumanda internaziunale per u prughjettu di monorail d'Ankara

A dumanda internaziunale per u prughjettu di monorail d'Ankara: U prughjettu di monorail, chì hè trà i sogni di u sindaco Gökçek è serà implementatu per a prima volta in Turchia, hà ricevutu a dumanda di parechji paesi stranieri, in particulare u Giappone. L'istituzioni finanziarie internaziunali anu infurmatu à a Municipalità Metropolitana chì puderanu furnisce un supportu di prestitu per u prugettu.
I sistemi di trasportu in a cità sò stati discututi in a riunione di marzu 2016 trà u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Melih Gökçek, è i burocrati municipali. À a riunione, a Municipalità Metropolitana hà decisu di applicà un sistema di trasportu in stile Monorail à a nova terminal d'autobus per esse custruitu in Mamak è l'uspidale di a cità in Etlik.
OSTİM ALSO TALIP
Cumpagnia di paesi cum'è u Giappone, a Spagna, a Svizzera, a Cina è l'Italia anu iniziatu negoziazioni cù a Direzzione Generale EGO di a Municipalità Metropolitana di Ankara. L'ufficiali di l'EGO, chì anu esaminatu e dumande di e cumpagnie ligate à u Monorail, chì OSTİM hè ancu interessatu, sò previsti per chjarificà u prugettu in i ghjorni à vene.
PUDEMU DAI CREDITI
Per d 'altra banda, u primu prughjettu di monorail di Turchia hà attiratu una grande attenzione da l'istituzioni finanziarii internaziunali. L'istituzioni finanziarii internaziunali anu trasmissu à a Municipalità Metropolitana chì puderanu aiutà a cumpagnia chì duverà u travagliu cù un prestitu per u Monorail, chì hè previstu per esse implementatu cù u mudellu Build-Operate-Transfer.
COSA hè MONORAY ?
Monorail hè unu di i tipi di trasportu ferroviariu urbanu. Cum'è u nome suggerisce, i vagoni si movenu mono, vale à dì, suspesi nantu à o sottu à un rail, in a direzzione di uscita o di entrata. U sistema ferroviariu utilizatu in u trasportu publicu hè custituitu da dui fasci posti nantu à una colonna è i rails nantu à sti dui travi, chì permettenu a partenza è l'arrivu à u stessu tempu. A prima idea di monorail data di a fini di u 19u seculu. In ogni casu, sti disegni, chì sò stati nantu à a carta, sò ghjunti à a vita à a mità di u XXu seculu è sò stati migliurati ogni periodu per piglià a so forma attuale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*