Da induve vene l'amore di u presidente Gökçek per u Carru di e donne?

Da induve vene l'amore di u sindaco Gökçek per u Carru di e donne, u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Melih Gökçek, hà annunziatu i risultati di l'indagine intitulata "Devemu pruvà à implementà un vagone separatu per e donne in u metro di Ankara cum'è in Giappone", chì hà iniziatu in u so contu Twitter? . Chì pensate chì si trova daretu à sta idea?
I. Melih Gökçek hà dettu chì da 631 mila 567 utilizatori chì anu interessatu à l'indagine nantu à a so pagina di rete suciale Twitter, 79 mila 574 persone anu vutatu, è 52 per centu di quelli chì anu vutatu anu dettu "sì" à a pruposta di l'applicazione, mentre chì u 48 per centu hà vutatu ". Innò'. Gökçek hà dichjaratu chì l'utilizatori di Twitter sò soprattuttu di manca è spiegò chì in fattu a ghjente di Ankara hà dettu sì, cum'è s'ellu ùn era micca una parte di sta sucetà ...
Hè vale a pena ricurdà chì u Signore Ankara BB President hè implicatu in l'applicazioni chì vendenu successi di e social media è seguitori in Twitter, è l'affidabilità di sta indagine hè ancu discutibile. Micca solu, mi dumandu chì percentuale di quelli chì anu vutatu sò di Ankara ?
I. Sicondu u risultatu chì hà annunziatu, Melih Gökçek hà dettu: "Pudemu pruvà l'implementazione di vagoni per e donne in i metro. Pensemu un pocu più ... Se l'implementamu, hè necessariu una Decisione Parlamentaria. U megliu di tutti ".
bè I. Da induve vene l'amore di Melih Gökçek per i carri di e donne? Hè u scopu veramente di prutezzione di e donne, o di impone a pratica haremlik-selamlik nantu à e linee di trasportu?
"Chì ne pensate?", Gökçek hà iniziatu ieri in Twitter. Di sicuru, l'idea di "Avemu da pruvà à implementà vagoni separati per e donne in u metro d'Ankara per prevene l'assetamentu di e donne, cum'è in u Giappone ùn hè micca cascatu da u celu ... Per esempiu, quantu donne?" lagnatu di esse molestatu in u metro? Se ci sò dati nantu à questu, deve esse divulgatu.
Di sicuru, hè pussibule per e donne per esse disturbate da a congestione in i servizii di trasportu, ma hè a suluzione à stu prublema custruendu carri di donne separati o aumentendu u numeru di viaghji? Aumentà e linee di trasportu? Ùn deve esse scurdatu chì İ., chì hà utilizatu Ankara cum'è una prumessa in ogni periodu elettorale. Melih Gökçek ùn hà mai rializatu sta prumessa, è dopu à e riazzioni, u Ministeru di i Trasporti eventualmente hà pigliatu stu compitu.
Hè quellu chì rende Ankara inaccessibile dopu à 23:00 di notte. Quandu ci era una reazione à questu, hà fattu una pratica cum'è "Pruvemu finu à 0:00 di notte per una settimana" è spiegò chì questu ùn hà micca travagliatu. Tuttavia, sta pratica duveria durà almenu 3 mesi per chì a sucetà s'abitua. Ma era un tentativu fattu solu per piacè.

1 Comment

  1. À quale hè un serviziu di oppunimentu à u presidente senza ragiunamentu sò quelli chì si opponenu à piglià l'istruzzioni di u lampiu Uppusizione di u Signore Melih è i so pratichi ùn sò micca rispettu à u populu di l'Ankara? dumanda di u populu di Ankara, chì volenu un carru separatu per e donne, restanu in l'aria i membri di a manca in u cunsigliu municipale (malgradu a nazione) sò negativu, u so duvere hè statu elettu da u populu s'è qualcunu s'oppone à a ghjente, anda à u kandil.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*