ritardu di Ramadan à a capitale

Ritardo di Ramadan à Başkentray: U Prughjettu Başkentray, chì aumenterà a linea di treni suburbani trà Sincan è Kayaş, chì hè prevista à principià in ghjugnu, à i standard di metro, hè stata posposta finu à dopu a festa per chì i citadini ùn anu micca prublemi di trasportu durante u Ramadan. . U travagliu principia in lugliu
L'opere di Başkentray, chì tornanu à a storia di a serpente dapoi anni, sò finalmente cuminciate. L'opere di u prugettu, chì aumenteranu i servizii suburbani trà Sincan è Kayaş à i standard di metro, cumincianu in lugliu, subitu dopu à a Festa di Ramadan. U travagliu di campu in Başkentray, chì era previstu per esse realizatu in u ghjugnu da a Direzzione Generale di TCDD, hè statu posposta à lugliu per chì e persone chì vivenu in a regione ùn anu micca prublemi di trasportu durante u Ramadan. Mentre i voli suburbani Sincan-Kayas eranu annullatu per circa 15 mesi durante i travaglii di Başkentray, i servizii di u Trenu d'Alta Velocità continuanu senza interruzzione.
U NUMERU DI PASSAGERI AUMENTARÀ
U Prughjettu Başkentray include a ricostruzione di e linee esistenti in Ankara cum'è 6 strade trà Ankara-Behiçbey, 5 strade trà Behiçbey-Sincan, 4 strade trà Ankara è Kayaş, sepandu cusì treni d'alta velocità, linee convenzionali è suburbane l'una da l'altra. In u scopu di u prugettu, tutti i passaghji à livellu nantu à a strada sò previsti per esse eliminati, mentre chì hè destinatu à elevà à i standard di metro in e so stazioni esistenti. Quandu Başkentray hè finitu, a capacità annuale di passageri di 15 milioni di passageri trà Sincan è Kayaş ghjunghjerà à 60 milioni.
U METROBUS SERÀ POSTU ?
I citadini chì vivenu in Sincan seranu trasportati à Kızılay da l'autobus EGO in lugliu, quandu i travaglii di Başkentray cumincianu. U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Melih Gökçek, avia digià dichjaratu chì un metrobus puderia esse custruitu trà Sincan è Kızılay. Era una questione di curiosità quale era l'ultima decisione di u presidente Gökçek.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*