Decisione flash in u prughjettu di u tram di Bursa City Square-Terminal

Decisione flash in u prughjettu di u tram di Bursa City Square-Terminal: Una decisione hè stata presa da a magistratura per u prughjettu di a linea di tram di 9,4 chilometri chì a Municipalità Metropolitana di Bursa hà licitatu trà a Piazza di a Cità è u Terminal. U Cunsigliu di Statu hà decisu chì Ultra Technology duveria cuntinuà u prugettu, chì hè stata fermata per via di l'obiezione di l'impresa chì hà persu l'offerta.
A decisione di u Cunsigliu di Statu hè stata presa per u prughjettu di a linea di tram 9,4 chilometri, chì hè stata offerta da a Municipalità Metropolitana di Bursa trà a Piazza di a Cità è a Terminal. U Cunsigliu di Statu hà decisu chì Ultra Technology duveria cuntinuà u prugettu, chì hè stata fermata per via di l'obiezione di l'impresa chì hà persu l'offerta.
A Municipalità Metropolitana di Bursa hà licitatu u prughjettu di a linea T11 City Square-Terminal di 2 stazioni, è a cumpagnia Ultra Technology, chì hà vintu l'offerta, hà cuminciatu à travaglià. Tuttavia, a ditta Öztimurlar, chì hà persu l'offerta, hà appellu è hà presentatu una demanda amministrativa in Ankara. Dopu l'obiezioni amministrative di l'impresa chì hà persu l'offerta, u Cunsigliu di Statu hà discututu u casu.
Intantu, a municipalità metropolitana di Bursa hà dumandatu chì a custruzione sia fermata per via di incertezza. A cumpagnia Ultra Technology, chì vincìu l'offerta, vole principià a custruzzione di u prughjettu di u tram u più prestu pussibule cù a decisione di u Cunsigliu di Statu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*