Pruposta di a ferrovia Samsun-Iraq da u presidente Canikli

A pruposta di a ferrovia di Samsun-Iraq da u sindaco di Canikli: u sindaco di Canik di Samsun, Osman Genç, hà dettu: "A ferrovia di Samsun-Iraq deve esse cumpletata".
Incontru cù i cummercianti di i cunduttori di Derebehçe Minibus Line, u sindaco di Canik Osman Genç hà fattu suggerimenti di trasportu chì farà di Samsun un centru cummerciale. Genç hà dettu: "A basa di u sviluppu hè u trasportu, è sò i guverni lucali chì sviluppanu e cità. "Samsun 4 duveria esse una cità chì pò esse ghjunta rapidamente, facilmente è à pocu prezzu utilizendu a rete di trasportu in modu efficiente", disse.
U sindaco di Canik Osman Genç hà assistitu à u colazione in l'edificiu di l'associu cum'è invitatu di l'Associazione Derebahçe Minibus Line. Cù u presidente di l'Associazione Mustafa Tercanlı è i cummercianti di i cunduttori sohbet U sindaco Genç hà dettu: "Cum'è Samsun, chì era una cità cummerciale in u passatu è a porta di l'Anatolia in u mondu, duvemu riunisce i prudutti pruduciuti in a nostra cità, pruvince circundante è Anatolia rapidamente, facilmente è economicamente per mare, ferrovia è e vie aeree. "Avemu bisognu di stabilisce relazioni trà i centri di pruduzzione è di cunsumu, vale à dì, i porti è e regioni di l'internu", disse.
PER ENTRÀ IN U TOP 5..
Enfatizendu chì u mondu cambiava à un ritmu vertiginu à u principiu di u novu millenniu è chì i sviluppi ecunomichi in Turchia è u mondu offrenu novi opportunità à Samsun, Genç hà dettu: "Oghje, e cità sò in una corsa. Unu di i fatturi impurtanti chì facenu Samsun una basa strategica è trà e prime 5 pruvince di Turchia hè u trasportu. Perchè a basa di u sviluppu hè u trasportu. Samsun 4 deve aduprà a so reta di trasportu in modu efficace. Ùn duvemu micca pensà à u trasportu in un sensu strettu, cum'è solu piglià un minibus o un minibus è andà in casa. In l'età glubale, ci vole solu uni pochi seconde per un missaghju unicu per viaghjà in u mondu. Dunque, duvemu percive l'evoluzione in u nostru paese è in u mondu currettamente ", disse.
"I GUVERNAMENTI LOCALI Sviluppanu e cità"
Dichjarà chì sò i guverni lucali chì sviluppanu e cità, Genç hà dettu: "I sindaci è i membri di u cunsigliu sò i medichi di e cità. Cum'è una cità, duvemu sviluppà strategie chì trasformeranu u nostru populu, istituzioni, cità è statu. Credu chì si risolve i prublemi di trasportu di a nostra cità per travaglià cù u sensu cumunu, Samsun serà una di e cità epicentre più strategiche di Turchia in i prossimi 100 anni. Basatu nantu à questu, avemu urganizatu un Workshop di Trasportu per identificà è risolve i prublemi di trasportu di sta cità. Perchè a basa di u sviluppu si trova in u trasportu è u trasportu ", disse.
SAMSUN-BATUM FAST FRIGHT AND PASSAGER TRAIN
Elencu e cose chì ci vole à fà in termini di trasportu per u sviluppu ecunomicu di Samsun, u sindaco Genç hà dettu: "U nostru guvernu custruisce a Linea di Trenu à Alta Velocità trà Samsun è Ankara. Ringraziemu u nostru guvernu per questu. Tuttavia, duvemu ancu implementà a ferrovia Samsun-Batumi. In novu, a ferrovia Samsun-Iraq deve esse cumpletata. Quandu a sezione di 100 chilometri da u distrittu di Kurtalan di Batman à a cità Zakho di l'Iraq hè finita, Samsun serà cunnessu à u Mediu Oriente. E sezioni di passageri è di carica di l'aeroportu di Samsun duveranu esse sviluppate è diventà un aeroportu regiunale. Inoltre, una Zona di Cummerciu Libera, una Grande Zona Industriale Organizzata di almenu 20 milioni di metri quadrati è un Portu di Trasferimentu Regiunale deve esse stabilitu in Tekkeköy. "Logistics Village deve ancu esse custruitu per copre tutte e zone di logistica in questa regione", disse. Dopu u colazione, u presidente di l'Associazione Derebahçe Minibus Line, Mustafa Tercanlı, hà datu una placca à u presidente Osman Genç, ringraziendulu per i so cuntributi à a so associazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*