CHP Niğde Deputy Gürer

Dichjarazione di CHP Niğde Deputy Gürer: CHP Niğde Deputy Ömer Fethi Gürer hà dichjaratu chì ùn sò micca implicati in a custruzzione di u Trenu d'Alta Velocità (YHT) in a regione Cappadocia.
Gürer, in a cunferenza di stampa tenuta à a Direzzione Provinciale di CHP Niğde, hà dichjaratu chì e so dichjarazioni chì u prugettu Konya-Aksaray-Nevşehir-Kayseri YHT dannu a struttura storica in a regione Cappadocia sò state accolte cù reazione da l'associazione prufessiunale di l'albergatori in u paese. regione è alcuni membri di u Partitu AK.
Enfatizendu chì a Cappadocia hè u centru turisticu più pupulare è impurtante di Turchia, Gürer hà sustinutu chì, postu chì ùn ci hè micca una ferrovia in a regione, una nova strada serà creata, chì puderia dannà i valori sotterranei è di superficia di a regione.
Gürer hà dettu chì ci hè una ferrovia esistente è chì ùn ci hè micca dannu in l'urganizazione è l'usu di a ferrovia Konya, Ulukışla, Niğde, Kayseri YHT è hà dettu: "Ci hè una infrastruttura, ùn ci hè micca una zona chì deve esse espropriata, ci hè. senza bisognu di costi supplementari. Se pigliate a stazione à Nevşehir è a mette trà i punti, a distanza da Niğde hè di 50-55 chilometri. "E negatività chì saranu dopu chì u prugettu hè finitu deve esse trattatu da avà", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*