U Countdown hà iniziatu per Kars Logistics Center

U Countdown hà iniziatu per u Centru Logisticu di Kars: u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Ahmet Arslan hà esaminatu a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, u Centru Logisticu Kars è i Prughjetti di Treni d'Alta Velocità Ankara-Kars
Ahmet Arslan, Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, chì visita spessu a so cità nativa Kars, hà esaminatu a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, u Centru Logisticu Kars è i Prughjetti di Treni d'Alta Velocità Ankara-Kars è hà datu infurmazioni à a stampa. nantu à questi investimenti.
Arslan hà dettu: "Baku-Tbilisi-Kars hè un must per noi. Finiremu sta linea, chì hè u ligame mancante di u Prughjettu Ferroviariu di Seta di Ferru, à a fine di questu annu. Cunsiderendu un voluminu cummerciale di circa 31 trilioni di dollari è 1,5 miliardi di persone chì vivenu in a nostra geugraffia, stu prughjettu hè di grande impurtanza. Avemu scopu di creà un corridore mediu altru ch'è u corridore nordu da l'Asia à l'Europa è u corridore miridiunali da u sudu di u Caspianu, chì sò i corridori internaziunali. Stu scopu hè u mira di a Republica di Turchia. Avemu un scopu di cumpletà u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Kars, chì hè realizatu per chì a carica ghjunghje à Kars per ghjunghje più veloce, in 100, u 2023 anniversariu di a nostra Republica ".
Sparte l'ultime infurmazione nantu à u Prughjettu di u Centru Logisticu di Kars, chì farà Kars u centru di logistica è cummerciale, Arslan hà dichjaratu chì tutti l'opere relative à u prugettu sò stati finiti, i prughjetti di implementazione sò stati creati è u dossier di licitazione hè statu preparatu.
Enfatizendu chì u Kars Logistics Center farà un cuntributu seriu à u cummerciu regiunale, Arslan hà dettu; "Avemu ancu discussioni seri cù l'Azerbaijan. Ci hè un novu corridor ferroviariu chì andarà à Islamabad via Kars-Iğdır-Nahcivan à u sudu di l'Asia Centrale, chì hè un prughjettu assai impurtante per noi per fà Kars un centru. Avà cuntinuemu u so travagliu ", aghjunse.
Arslan: "Dirigente generale di TCDD İsa Apaydın Avemu travagliatu inseme dapoi 10 anni "
Direttore Generale di TCDD à Arslan, chì hà visitatu a so cità nativa Kars cum'è Membru di u Parlamentu pocu prima ch'ellu sia numinatu cum'è Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni. İsa Apaydın L'hà ancu accumpagnatu è hà fattu una presentazione informativa nantu à i prughjetti realizati da TCDD in Kars.
In questu viaghju di studiu, Arslan; Direttore Generale TCDD İsa Apaydın Hà dichjaratu ch'elli anu travagliatu cun ellu dapoi 10 anni è chì Kars prufittà ancu da a so sperienza è cunniscenza: "U nostru Direttore Generale. İsa Apaydınhà fattu a so prima visita à Kars cù a polvera di i so pedi dopu à pusà in a sedia di u direttore generale. U sgiò Apaydın sapi è hè assai interessatu in tutti i trè prughjetti quant'è noi. Hà datu a bona nutizia chì i prughjetti di implementazione di u Centru Logisticu sò in u stadiu di cumpletu è chì l'offerta serà fatta in lugliu.
Ahmet Arslan: "A pusizione di u nostru paese in quantu à i corridori di trasportu internaziunale hè estremamente impurtante".
Ahmet Arslan hà dettu chì u locu di u nostru paese hè estremamente impurtante in quantu à i corridori di trasportu internaziunale è chì parechji prughjetti sò stati implementati in tutti i modi di trasportu cum'è mare, aria è autostrade in tutta a Turchia per prufittà di sta pusizione geopolitica; "Cù sti prughjetti, in particulare Kars, à l'estremità orientale di u nostru paese, hè incurunatu cù u centru logisticu, Baku-Tbilisi-Kars Railway, Kars-Iğdır-Nakhchivan Road." hà aghjustatu.
500 persone seranu impiegate in u centru logisticu
Direttore Generale TCDD İsa Apaydın Per d 'altra banda, hà dettu chì 300 persone seranu impiegate in u centru cù una capacità di 412 mila tunnellate nantu à una zona di 500 mila metri quadrati.
Apaydin dinù; Hà dichjaratu chì una linea di cunnessione di l'asse di l'est è l'ovest di 6 km di lunghezza serà custruita trà u centru logisticu è a ferrovia di Kars, è ancu una strada di cunnessione à a Fabbrica di Cimentu di Kars.
Chì sarà Kars Logistics Center purtari à u nostru paese quandu hè finitu?
Kars Logistics Center includerà magazzini di diverse dimensioni, magazzini cunnessi à terra è ferrovia, aree di carica-scarico è magazzini di container, spazii di scaricamentu di carichi in massa, riparazione di mantenimentu è facilità di lavaggio. Inoltre, stazioni di carburante, strutture suciali è amministrative, facilità di mantenimentu, riparazione è demolizione, edifici di serviziu doganale, strutture suciali è amministrative, uffizii di u cliente, uffiziu di persunale è strutture suciali, parcu di camion, banche, ristoranti, alberghi, chioschi, cumunicazione è spedizione. U trenu, l'accettazione è e rotte di spedizione saranu ancu attribuite.
In più di questi, u centru logisticu include 2 strade di rampa di carica è scaricamentu, 1 strada di rampa di testa, 1 linea attuale, 3 strade di carica - scaricamentu è stazione, 1 strada di scaricamentu automaticu, 7 strade di furmazione, manuvra è spedizione, 1 materiale periculoso. Strada di scarico, 1 strada di gru, 10 strade d'attellu di manutenzioni di locomotive-strada, 1 strada di bascula è 1 ponte giranti.
In i spazii aperti di u centru, in più di a rampa è di e zone di carica-scarico, di carica - rampa di scaricamentu è di rampa di testa, di carica - zona di scaricamentu è di magazzini, zona di scarico periculosa, zona di facilità di scaricamentu automaticu, zona di cuntainer, parcheghju di camion è zona ligata, ancu in i lochi chjusi, Ci sarà un edifiziu di serviziu di a Direzzione Logistica cù un parcheghju di 2 piani, strutture suciali, trafficu, altre strutture, edifici amministrativi, attellu di mantenimentu è riparazione di lochi è vagoni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*