Forte Critica di Gürere, Membru di u Parlamentu da Prufessiunali di Turismu in Cappadocia

Critica dura da i Turisti Cappadociani à u Diputatu Gürer: "U presidente di KAPTİD, Yakup Dinler, hà datu una reazione à u deputatu CHP Niğde, Ömer Fethi Gürer, chì hà dichjaratu chì i Camini di Fate sò in periculu di colapsà per u Trenu d'Alta Velocità previstu per esse custruitu trà Antalya è Nevşehir".
E reazzioni da a regione Nevşehir Cappadocia à u deputatu CHP Niğde Ömer Fethi Gürer, chì hà dichjaratu chì i camini di fata sò in periculu di colapsu per u Trenu d'Alta Velocità previstu per esse custruitu trà Antalya è Nevşehir, crescenu cum'è una valanga.
KAPTİD Cappadocia Turistic Hoteliers and Operators Association President Yakup Dinler hà reagitu à a dichjarazione fatta ieri da CHP Niğde Deputy Ömer Fethi Gürer.
Yakup Dinler, presidente di l'Associazione Turistica di l'Albergatori è Operatori di Cappadocia (KAPTİD) contru à a dichjarazione fatta da u deputatu CHP Niğde, Ömer Fethi Gürer, nantu à i danni à i camini d'alta velocità è di i camini di fata;
"Sgiò diputatu deve sapè questu.
Cappadocia hè uguale à Ürgüp, Avanos, Göreme, Uçhisar, Ortahisar, Kaymaklı è Derinkuyu, vale à dì Nevşehir. Niğde ùn hà micca postu in questa equazione ". disse.
NIGDE ùn hè micca in l'equazione di a CAPPADOCIA!
In a so dichjarazione, Yakup Dinler, presidente di l'Associazione Turistica di l'Albergatori è Operatori di Cappadocia (KAPTİD); Ricordendu chì u deputatu di Niğde Ömer Fethi Gürer hà avutu un sognu utopicu per un tempu chì "u prughjettu di u trenu d'alta velocità chì unisce Antalya à Cappadocia passerà per Niğde invece di Nevşehir", Dinler hà criticatu Gürer cù e seguenti parolle: "Hè statu Discutendu sta situazione in diversi media per un tempu, hà ancu publicatu un libru chjamatu "A Capitale di Cappadocia: Niğde" in 2009 cum'è un pioniere di stu sognu utopicu. U Signore Deputatu deve sapè chì Cappadocia hè uguali à Ürgüp, Avanos, Göreme, Uçhisar, Ortahisar, Kaymaklı è Derinkuyu, vale à dì Nevşehir. Niğde ùn hà micca postu in questa equazione. L'affirmazione chì i camini di fata seranu demoliti perchè u percorsu di u prughjettu di u trenu d'alta veloce continuarà à traversu Avanos hè ancu irrealisticu. Hè una distorsione per certi ghjurnali per fà sta nutizia utilizendu a fotografia di Tre Bellezze, u simbulu di Ürgüp. S'è qualcunu passava da e Tre Bellezze, assicuratevi chì i primi à reagisce seranu i prufessiunali di u turismu in Cappadocia, ùn permetteremu mai chì questu succede. Ancu u direttore generale di TCDD İsa ApaydınA dichjarazione di "Spergu chì ùn colapsà micca" hè una dichjarazione sfurtunata. Vogliu chì u sgiò Direttore Generale puderia fà una spiegazione più scientifica è satisfactoria inseme à Diu vulendu. disse.
In a dichjarazione scritta fatta da u presidente KAPTİD, Yakup Dinler, hà dichjaratu u seguente;
U deputatu di Niğde, u sgiò Ömer Fethi Gürer, hà avutu un sognu utopicu per un tempu, chì u prughjettu di u trenu d'alta velocità chì cunnessa Antalya à Cappadocia passerà per Niğde invece di Nevşehir... Hà espresu sta situazione in diversi media per un Mentre, è cum'è un pioniere di stu sognu utopicu, hà ancu publicatu un libru chjamatu "A Capitale di Cappadocia: Niğde" in u 2009. U Signore Deputatu deve sapè chì Cappadocia = Ürgüp, Avanos, Göreme, Uçhisar, Ortahisar, Kaymaklı è Derinkuyu, vale à dì Nevşehir. Niğde ùn hà micca postu in questa equazione. Siccomu a strada di u prughjettu di u trenu d'alta velocità cuntinueghja per Avanos, l'affirmazione chì "i camini di fata seranu demoliti" hè ancu irrealisticu. Hè una distorsione per certi ghjurnali per fà sta nutizia utilizendu a fotografia di Tre Bellezze, u simbulu di Ürgüp. S'ellu ci vole à passà da e Trè Bellezze, assicuratevi chì i primi à reagisce seranu i prufessiunali di u turismu di Cappadocia, ùn permetteremu mai di fà questu. Inoltre, u direttore generale di TCDD Mr. İsa ApaydınA dichjarazione di "Spergu chì ùn colapsà micca" hè una dichjarazione sfurtunata. Vulendu chì u sgiò Direttore Generale puderia fà una spiegazione più scentifica è satisfacente, sperendu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*