Notizie di treni veloci à Gaziantep è Diyarbakir

Notizie di u Trenu d'Alta Velocità à Gaziantep è Diyarbakir: U Ministru di i Trasporti Arslan hà dettu à Star nantu à l'ultima situazione in i prughjetti. U Ministru Arslan hà dichjaratu chì l'infrastruttura di trasportu in u Sud-Est serà rinfurzata è hà dettu: "Semu ghjunti à un puntu avanzatu in quantu à l'estensione di u trenu d'alta velocità à Diyarbakır".
L'infrastruttura di trasportu hè diventata più forte in a Regione di l'Anatolia Sud-Est, induve un investimentu di 5 miliardi di lire hè previstu in i prossimi 35 anni. Ahmet Arslan, Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, hà dichjaratu ch'elli, cum'è u guvernu, cuntinueghjanu à travaglià intensamente in u scopu di l'opere di ricustruzzione è rinascita in l'Est è u Sud-Est, è hà dettu: "Mentre facianu questi, à u stessu tempu. , Per compie i corridori di trasportu, u trenu d'alta velocità Karaman, Mersin, Adana hè digià allargatu à Gaziantep è Diyarbakır.Un certu puntu hè statu righjuntu in i studii. L'obiettivu hè di cunnette e pruvince di a regione cù i sistemi ferroviari ", disse.
U Ministru Arslan hà dettu: "U travagliu cuntinueghja. In u quadru di l'obiettivi 2023, ci hè a partenza di u trenu d'alta velocità. Scende ancu in u Nordu di l'Iraq è in Siria. Finu à un certu puntu, u trenu d'alta veloce hè ancu cunnessu cù a linea di i vostri paesi vicini. U scopu hè di andà in trenu cunvinziunali dopu un certu puntu, è a so vitezza hè di 160 in ogni modu.
PROGETTI CREATI À 3.5-4 ANNI
U Ministru Arslan hà dettu chì hè impurtante per assicurà u sviluppu regiunale creendu un centru di attrazione in a Regione Anatolia Orientale è Sud-Est. Arslan hà dettu: "Cum'è u Partitu AK, facemu assai in tuttu u paese, ma per via di l'investimenti sbilanciati in u passatu, ùn pudete micca purtà à u listessu livellu, ùn importa ciò chì fate. Assicureremu u sviluppu regiunale cù i centri di attrazione è elimineremu a gap di sviluppu ".
Dichjarà chì u Prughjettu di l'Annellu di Marmara, chì faciliterà u trafficu in e cità regiunale, in particulare in Istanbul, hè impurtante, Arslan hà dettu: "Quantu più faciule è più veloce cunnetta i zoni intornu à u Mari di Marmara, avete a pussibilità di portà l'industria. sta regione à l'Egeu. Avete a pussibilità di mandà à l'Asia Centrale via l'Anatolia Centrale ", disse. U Ministru Arslan hà dichjaratu chì u Ponte Osmangazi serà inauguratu u 30 di ghjugnu è hà dettu: "U nostru presidente è u primu ministru assistenu. I citadini piace à apprezzà un pocu campendu, hè l'abitudine di u nostru populu. Partendu da Gebze cù u ponte, a ghjente passerà rapidamente finu à Bursa. U ponte ùn sag in tempu. Bursa serà finita à a fine di l'annu. Prima di 2018, seremu andati in Izmir ", disse. Dichjarà chì a durata media di i prughjetti in u passatu era 15-20 anni, Arslan hà nutatu chì questu hè stata ridutta à 3.5-4 anni durante i guverni di u Partitu AK. U Ministru Arslan hà dichjaratu chì a decisione di l'Altu Cunsigliu di Pianificazione in quantu à l'aeroportu di Rize-Artvin hè stata ancu presa è hà dettu: "I studii finali nantu à i prughjetti sò stati realizati. La metteremu in offerta prestu. Esce questu annu ", disse.
Asfaltu caldu in a cità in u Sudeste
Mentre l'urganisazione terrorista hà fattu e strade inutilizabili cù trappule à bombe in a Regione di l'Anatolia Orientale è Sud-Est, l'asfaltu mischju caldu chjamatu BSK serà stallatu invece di i cobblestones è a strada asfaltata di bassa qualità induve e bombe sò state piazzate in l'internu è sottu durante u prucessu di ricustruzione. U Ministru di i Trasporti Arslan hà dichjaratu chì i travaglii riguardanti a custruzzione di asfaltu mischju caldu cuntinueghjanu è hà dettu: "Facemu protokolli cù i guvernatori in u quadru di a decisione di u nostru guvernu è custruemu quelle strade quì. Avemu principiatu un pocu, avemu da principià un pocu. Serà fattu ancu in a cità ", disse.
Canal Istanbul serà datu priorità
U Ministru Arslan hà dettu chì Kanal Istanbul è u Ponte Çanakkale sò trà e priorità fora di i prughjetti in corso. Dichjarà chì ùn ci hè micca prublema in l'appruvazioni di l'YPK per Kanal Istanbul è Çanakkale, Arslan hà dettu: "U nostru Primu Ministru avia dichjaratu annantu à Çanakkale, ci hè un scopu di compie per u 2023. Ci hà dichjaratu una altra caratteristica, a larghezza di u pede di 2023 metri. Hè un pocu cuscente. U nome di u ponte hè 1915. Ci sò stati alternative di rotte studiate in Canal Istanbul. Un certu stadiu hè statu ghjuntu riguardu à elli. Ci hè un metudu finanziariu chì avemu imaginatu cun ellu. Purtemu u metudu finanziariu in questu in u stadiu finali, sempre chì hè custruitu-operate-trasferimentu. I travaglii sò realizati simultaneamente ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*