A Sicurezza di Cargo Aereo hè stata Evaluata à u Workshop in ITO

A Sicurezza di l'Air Cargo hè stata Evaluata in u Workshop tenutu in ITO: SHT-17.6 Instruction Information Meeting (Air Cargo Safety Workshop) hè stata ospitata da a Camera di Cummerciu di Istanbul è urganizata in cooperazione cù a Direzzione Generale di l'Aviazione Civile è UTIKAD.
À l'attellu tenutu u 22 di ghjugnu in a Sala di l'Assemblea di l'ITO, induve e valutazioni sò state fatte in quantu à l'implementazione di l'istruzzioni SHT-17.6; Ufficiale di a Direzzione Generale di l'Aviazione Civile è di i gestori di Cargo Turchi anu trasmessu infurmazioni nantu à i cambiamenti in a carica aerea è l'innuvazioni purtate da l'istruzzioni à l'agenzii di carichi aerei.
SHT-04 Air Cargo and Mail Security Instruction, publicatu u 2015 Settembre 17.6 per assicurà a sicurità è a sicurità di u trasportu di carichi è di posta per via aerea à i normi internaziunali determinati da ICAO, ECAC è IATA, hè statu discutitu in u workshop urganizatu in cooperazione cù ITO, DGCA et UTIKAD.
L'istruzione SHT-17.6, chì hè unu di i prublemi principali in l'agenda di l'agenzii di merci aeree, regula e prucedure è i principii da esse applicati in quantu à i duveri, i puteri è e rispunsabilità di l'attori in u settore è u reclutamentu, qualificazioni è furmazione di u persunale in u settore. a catena di fornitura sicura. I rapprisentanti di l'agenzii di merci aeree anu trasmessu e so dumande à l'ufficiali di a DGCA in questu attellu in quantu à l'Istruzzioni SHT-150.11, chì abroga l'Istruzzioni di Regoli Speciali nantu à i Duveri, Puteri è Responsabilità di l'Agenzie di Cargo Aereo N ° SHT-17.6 da u mumentu chì hè entrata in vigore. .
I discorsi di apertura di l'attellu sò stati fatti da u Tesoriere di u Cunsigliu di İTO Hasan Erkesim, u presidente UTİKAD Turgut Erkeskin è u Coordinatore di Sicurezza, Audit è Certificazione DGCA Ramazan Dursun.
Dichjarà chì dopu à l'attacchi di l'11 di Settembre, i prucessi logistichi anu cuminciatu à esse esaminati da una perspettiva di sicurezza cù a participazione di tutti i stakeholder, u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di UTIKAD, Turgut Erkeskin, hà dettu: "Alcune regule sò cuminciate à esse implementate per assicurà chì u trasportu è u trasportu. i beni sò sicuri. Avemu vistu u riflessu di sti pratichi in u nostru paese in l'Instruzzioni di l'Aviazione Civile 17.6, chì valuteremu oghje. "Evaluaremu l'autorità è e responsabilità chì sta applicazione porta à u settore di a carica aerea in l'attellu cù esperti in u sughjettu", disse.
Sottulineendu chì quasi tutte l'agenzii di carichi aerei in Turchia sò membri di UTIKAD, Turgut Erkeskin hà dettu: "In e valutazioni chì avemu fattu in quantu à SHT-17.6 cù i nostri membri, avemu vistu chì parechji prublemi riguardanti l'istruzzioni anu da esse clarificatu. "Ci piacerebbe à sente e dumande in quantu à sta nova questione da l'autorità oghje, è rivalutà e dumande chì ùn ponu esse risposte cù i funzionari di a Direzzione Generale di l'Aviazione Civile", disse.
Dichjarà chì a nova struzzione rimpiazza l'Istruzzioni SHT-150.11 chì esisteva prima, Erkeskin hà dettu: "Se avemu bisognu di ricurdà u nome di SHT-150.11 di novu, si tratta di i Dveri, Puteri è Responsabilità di l'Agenzie di Carga".
Sò stati definiti cum'è Disposizioni Speciali. Pudemu accede à l'infurmazioni nantu à cumu fà u nostru travagliu quì. In ogni casu, vedemu chì l'istruzzioni cù u so novu nome hè indexatu solu per a sicurità. Sembra chì qualcosa manca in a definizione quì. Perchè quandu guardemu à u so cuntenutu, simu di fronte à u cuncettu di "agenzia autorizata", chì finu à eri hà utilizatu per discrive l'agenzii di merci aeree. Ma oghje vedemu chì sò emerse trè ricette novi. Unu di elli hè l'agente autorizatu, unu hè u speditore cunnisciutu, è l'altru hè u speditore registratu. "Avemu bisognu di capisce è chjarificà inseme i roli di queste trè cumpagnie in u sistema è quale sarà a so relazione cù u trasportatore aereu, direttamente o indirettamente", disse.
Ramazan Dursun, Coordinatore di Sicurezza, Inspeczione è Certificazione di a Direzzione Generale di l'Aviazione Civile, hà parlatu dopu à Erkeskin è hà datu infurmazioni nantu à u travagliu realizatu durante a preparazione di l'istruzzioni.
A sessione hè stata presiduta da u membru di u Cunsigliu di UTİKAD è u presidente di u gruppu di travagliu di a linea aerea Arif Badur, seguita da u capu di sicurezza di l'aviazione civile di THY Cargo Elif Öngen, l'espertu delegatu di l'aviazione DGCA Ahmet Türk, u vicepresidentu turcu di Cargo Cargo Serdar Demir è u coordinatore di sicurezza, audit è certificazione DGCA Ramazan. Dursun hà fattu una presentazione.
À a fine di l'attellu, induve a SHT-150.11 Instruction, chì abroga l'SHT-17.6 Instruction è porta cambiamenti significati in l'autorizazione di l'agenzii di a carica aerea, hè statu ancu datu a parolla. Ricivutu i cumenti riguardanti l'istruzzioni, l'ufficiali di a DGCA anu dichjaratu ch'elli valuteranu e critiche da l'industria è dichjaravanu chì l'Instruzzioni SHT-17.6 puderia esse rinnuvata cù l'opinioni di l'agenzii di merci aeree.
U presidente di UTIKAD Airline Working Group, Arif Badur, hà dichjaratu chì i prublemi suscitati in l'attellu è l'opinioni supplementari è i suggerimenti da esse presentati da l'agenzii di a carica aerea seranu compilati da u Gruppu di travagliu di a Airline è trasmessi à DGCA; Hà dichjaratu ch'elli anu da cuntinuà à sustene a Direzzione Generale di l'Aviazione Civile durante u rinnuvamentu di l'istruzzioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*