I travagliadori ferroviari in greva in Francia

I travagliadori ferroviari sò ancu in greva in Francia: Mentre a penuria di carburante in Francia cuntinueghja cum'è parte di e prutestazioni contr'à a nova lege di u travagliu, i grevi aperte sò cuminciati in i trasporti publichi in u paese. A SNCF hè in greva indefinita da sta notte.
A causa di a greva, u 50% di disrupzione hè sperimentata in u trasportu interurbanu è in certi treni suburbani. I treni chì viaghjanu in Svizzera, Germania, Italia è Spagna sò ancu affettati da a greva.
Philippe Martinez, Sicritariu Generale di a CGT, a più grande cunfederazione di i travagliadori di Francia, hà dettu in un prugramma di televisione chì hà assistitu ieri chì e greve più intense ch'elli anu realizatu in l'ultimi 3 mesi contr'à u prugettu seranu sta settimana. A RATP, chì hè rispunsevuli di u trasportu publicu in è intornu à Parigi, hà da inizià una greva indefinita da 03.00 dumani sera.
U TRANSPORTU SERÀ DIMINUTU IN META
I grevi sò previsti per riduce a mità di u viaghju in ferrovia. A stampa francese, invece, interpreta i grevi cum’è « a settimana nera in i trasporti publichi ». A principiu di a settimana, u Sindicatu Naziunale di Piloti di Francia hà annunziatu in una dichjarazione chì avia vutatu per una greva indefinita in l'industria di l'aviazione in ghjugnu, ma ùn hà micca specificatu esattamente quandu a greva principia. A settimana passata, i sindicati di l'aviazione civile anu annunziatu ch'elli anu da fà una greva maiò u 2-5 di ghjugnu.
Hè dichjaratu chì i turisti chì venenu per u Campionatu Europeu di Football, chì principiarà u 10 di ghjugnu, seranu assai affettati da l'onda di greva. Hè stimatu chì i grevi è a penuria di benzina in Francia, chì hà ancu apertu a stagione di u turismu da ghjugnu, feranu seriamente inconvenienti à i turisti chì venenu in u paese per u campiunatu.
Ieri, l'Associazione di Professioni di l'Ospitalità è di l'Industria hà annunziatu chì e prenotazioni à Parigi stu veranu sò calate da 20 per centu à 50 per centu cumparatu cù l'estate precedente. A tensione di u dirittu di u travagliu trà i sindicati è u guvernu da a fine di marzu hà quasi purtatu a vita à u puntu di paralisi in l'ultima settimana in Francia. Truvà a benzina in parechje cità di u paese hè diventatu un calvariu per via di e prutestazioni in e raffinerie, è i pruprietarii di i veiculi formavanu longu fila davanti à e stazioni di benzina.
ÙN POTENU PASSI IN RETRO
Se u prugettu cuntruversu hè appruvatu, u tempu di travagliu massimu di 10 ore per ghjornu serà aumentatu à 12 ore, l'impiegati chì volenu fà cambiamenti in u cuntrattu di u travagliu pò esse licenziatu, u tempu minimu di travagliu di 24 ore à settimana per part-time. l'impiegati saranu ridotti, è menu paganu per l'overtime.
I sindicati è l'urganisazioni di i travagliadori dicenu chì u guvernu duveria ritirarà u prugettu o ùn si ne ritiraranu. U prugettu andarà à u Senatu l'8 di ghjugnu. I sindicati pensanu à mette pressione nantu à u guvernu finu à questu tempu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*