I ferroviari si sò riuniti à iftar

Ferroviari scontri in iftar: Direttore Generale TCDD İsa Apaydınhà datu cena iftar à u staffu di Demirspor Facilities in Behiçbey.
Parlendu à u prugramma assistitu da l'anzianu Sottosegretariu di u Ministeru di l'UDH Talat Aydın, l'ex Direttore Generale di TCDD Süleyman Karaman, i burocrati di u Ministeriu, i direttori generali di l'Istituzioni è l'Organizazioni Pùbliche è i rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali, Apaydın hà dettu chì anu da travaglià. cù tutte e so forze per ghjunghje à i so scopi 2023.
In u so discorsu, "Mandu u nostru amore è saluti à tutti i nostri amici chì travaglianu in tutti i cantoni di u nostru paese, da Edirne à Kars, da Samsun à Iskenderun". Apaydın hà iniziatu dicendu: "Cù u sustegnu di i guverni, grandi investimenti sò stati fatti cù i fondi destinati à e ferrovie in l'ultimi anni, è chì ogni prughjettu ferroviariu implementatu, in particulare Ankara - Eskişehir - Istanbul, Ankara - Konya è Konya - Eskişehir - Istanbul. I Treni d'Alta Velocità, affettanu assai a vita ecunomica, suciale è culturale di u nostru paese.
"I FERROVII SONT PRONTI PER MUSTRà TUTTI I TIPI DI DÉFICIT PER L'AVVENU DI U PAESE"
Indicà chì a famiglia ferroviaria hè fiera è felice chì u settore ferroviariu, chì hà ghjucatu un rolu maiò in a custruzzione di a Nova Turchia, hà ottenutu i standard di l'Unione Europea in pocu tempu, Apaydın hà dettu: "Hè u nostru dirittu. per campà à u massimu. Perchè, cum'è mè, tutti i ferroviari chì anu travagliatu in e ferrovie per parechji anni sanu assai bè quantu hè impurtante è preziosu stu sviluppu è da induve venemu. Cum'è i ferroviari, avemu tastatu l'assenza è l'esistenza. Ci era ghjorni chì eramu impotenti in e stazioni più remote. Ma ùn avemu mai firmatu u trenu in e cundizioni più difficili. A rota di u trenu hè giratu per 160 anni, serve u sviluppu di u nostru paese. Quantu simu felici... I nostri ghjovani culleghi trà noi sò assai furtunati. U travagliu in u settore ferroviariu, chì hè diventatu unu di i settori più dinamichi di u nostru paese, è campanu l'età d'oru di a ferrovia. Felice per elli ", disse.
Esprimendu chì e linee ferroviarie d'alta velocità è d'alta velocità sò state messe in opera, e strade sò state rinnuvate è mudernizate, Apaydın hà cuntinuatu: "A nostra flotta di veiculi hè diventata più ghjovana. I centri logistichi chì cuntribuiscenu à l'industria è l'ecunumia sò stabiliti. Semu diventati un paese chì produce tecnulugia ferroviaria è chì a subindustria hè in constante sviluppu. Ùn ci hè dubbitu chì stu successu hè a nostra più grande capitale, i nostri 160 anni di storia arradicata, a nostra cultura ferroviaria è l'impegnu di i ferroviari à u trenu. Per quessa, ùn pudemu micca ringrazià abbastanza tutti i mo amichi di ferrovia. Travaglieremu inseme cù tutte e nostre forze per ghjunghje u nostru paese è i nostri scopi 100, u 2023 anniversariu di a nostra Republica. Siete a nostra più grande assicurazione in stu viaghju affascinante. Credu sinceramente chì i ferroviari, chì operavanu i so treni per l'indipendenza di u paese, indipendentemente da a pioggia di balle durante a Lotta Naziunale, sò pronti à fà ogni tipu di sacrifici per u futuru di u paese.
À a fine di u so discorsu, Apaydın, chì hà ancu toccu u prucessu di liberalizazione di a ferrovia, hà annunziatu chì TCDD Taşımacılık A.Ş hè statu stabilitu u 14 di ghjugnu 2016.

1 Comment

  1. Hè una bona pratica per a direzzione di dà l'iftar cena à l'impiegati.In ogni casu, saria assai più apprupriatu di dà à u persunale attivu chì soffre l'istituzione piuttostu chè à l'impiegatu di scrivania.Hè assai più impurtante è necessariu d'invià. impiegati attivi self-sacrificing chì portanu a so compiti rottu in cundizioni difficiuli à iftar, chè à invità quelli chì travaglia à u desk.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*