L'Iran è l'Azerbaijan accunsenu à attribuisce creditu per a custruzzione di a ferrovia

L'Iran è l'Azerbaijan accunsenu à attribuisce un prestitu per a custruzzione di a ferrovia: l'Iran è u Bancu Internaziunale di Azerbaijan (IBA) accunsenu à attribuisce un prestitu di 500 milioni di dollari per a custruzzione di a ferrovia Rasht-Astara.
U Vice Ministru iranianu di Trasportu è Urbanizazione, Ali Nurzad, hà dichjaratu chì i partiti sò attualmente in negoziazione di i termini supplementari di u prestitu.
Nurzad: "U Ministru di l'Ecunumia di l'Azerbaijan Şahin Mustafayev, durante a so visita in Iran in maghju, hà esaminatu i travaglii di custruzzione di a ferrovia Gazvin-Resht-Astara. Attualmente cooperemu per a custruzzione di a sezione Resht-Astara. U Bancu Internaziunale di l'Azerbaijan furnisce un prestitu di 500 milioni di dollari per a realizazione di u prugettu. Un accordu hè statu ghjuntu annantu à sta questione, è i dettagli supplementari di u prestitu sò negoziati ".
Esprimendu chì a ferrovia Gazvin-Reşt hè cumpleta à u 93 per centu è serà messu in usu di marzu 2017, Nurzad hà nutatu chì tutti i prughjetti di a ferrovia seranu finiti in 3-4 anni cù l'investimentu straneru necessariu.
A linea di ferrovia Gazvin-Resht-Astara, chì unisce l'Europa è l'Asia Centrale cù u Golfu Persicu, cunnessa ancu à a regione di u Caucasu cù u ponte ferroviariu Astara (Iran) - Astara (Azerbaijan) da esse custruitu. U prugettu diventerà una parte impurtante di u Corridor di Trasportu Nord-Sud.

Surghjente: tr.trend.az

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*