U prughjettu di u tram in Izmir hà colpitu u muru

U prughjettu di Tram hà colpitu u muru in Izmir: Bilal Doğan, chì hà dichjaratu chì milioni di investimenti in lire sò stati trasformati in un "patch bundle", hà dettu chì Kocaoğlu, chì hà presentatu una demanda per impedisce i stadii, ùn avia nunda à dì à quelli chì anu presentatu una demanda. per l'annullamentu di u tram.
Bilal Doğan, Vicepresidente di u Gruppu di Partitu AK di u Cunsigliu Municipale Metropolitanu di Izmir, Karşıyaka è stadii di Göztepe; U presidente Aziz Kocaoğlu, chì hà presentatu una demanda per ragioni cum'è a densità di trafficu, u prublema di parcheghju stradale, hà dettu ch'ellu hà colpitu u muru in u prughjettu di u tram. Parlendu à a riunione di l'assemblea, Doğan hà ricurdatu chì 355 citadini anu presentatu una demanda per l'annullamentu di u prughjettu di u tram è hà dettu: "Tuttu era normale quandu Kocaoğlu si opponeva à i stadii è presentava una causa. Chì avete da risponde avà à questi citadini, chì anu demandatu per a so cità è u so avvene, mentre sacrificanu u parcheghju di millaie di vitture, a trama verde di a spiaggia è e strade per u tram, mentre riempia u mare in Mithatpaşa in violazione di i rapporti scientifichi è a legislazione? disse. Dichjarendu chì Kocaoğlu hà implementatu ogni prughjettu di u so cummattimentu, imposizione è forza, Doğan hà dettu: "'Avete trasfurmatu milioni d'investimenti in lire in un pacchettu di patchwork". In u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hè statu unanimu decisu chì i citadini di Izmir prufittàranu di i veiculi di trasportu publicu cù un scontu di 50 per centu durante a Festa di Ramadan.
VU U MEU PASSU
Per d 'altra banda, i funzionari ritirati da a Municipalità Metropolitana anu prutestatu l'annullamentu di i pass da l'istruzione di Aziz Kocaoğlu, prima davanti à a municipalità è dopu in a sala di l'assemblea. I funziunarii ritirati anu manifestatu e so riazzioni alzendu i banners chì anu purtatu cun elli "Questu ùn deve esse a ricumpensa per i nostri 25 anni di travagliu", "Vogliu u mo passatu" è "Sapete, municipalità suciale orientata à l'omu".

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*