U 38 per centu di Izmir usa sistemi ferroviari

U 38 per centu di Izmir usa sistemi ferroviari: Cù l'investimenti di a Municipalità Metropolitana di Izmir, a parte di u sistema ferroviariu in u trasportu publicu hè aumentata à u 38 per centu.
Mentre un totale di 1.7 milioni di passageri sò trasportati da i veiculi di trasportu publicu in İzmir ogni ghjornu, circa 650 mila persone viaghjanu ogni ghjornu nantu à u sistema ferroviariu. Da questu puntu di vista, a parte di u sistema ferroviariu in u trasportu publicu hè 38 per centu. Mentre sta cifra hè di circa 149 per centu in Istanbul, chì hà una lunghezza di linea di 16 chilometri, a più grande flotta di treni in Turchia è una populazione di più di 10 milioni, Ankara ferma sottu à u 54 per centu cù una linea di 6 chilometri.
İzmir Metro è İZBAN sò davanti à l'altre duie cità se u numeru di passageri trasportati hè proporzionale à a pupulazione. In İzmir, chì hà una populazione di 4 milioni, ci sò 650 mila viaghji ogni ghjornu, o in altre parolle, ci hè un usu di u sistema ferroviariu chì currisponde à almenu u 15 per centu di a pupulazione. Mentre sta cifra ùn ghjunghje micca à u 10 per centu in Istanbul, hè sempre intornu à u 6 per centu in Ankara.
Cù a messa in funzione di a linea Torbalı, İZBAN hà righjuntu 110 chilometri è u Metro İzmir hà righjuntu 20 chilometri, è cusì a lunghezza di u sistema ferroviariu in İzmir hà righjuntu 130 chilometri. Cù l'apertura di a linea Selçuk, chì a custruzzione di a stazione hà righjuntu u nivellu di u 70 per centu, sta figura cresce à 167 chilometri, è cù a linea Bergama pianificata, sta figura cresce à 207 chilometri. In altre parolle, in dui anni, İzmir hà pigliatu u titulu di a cità cù u sistema ferroviariu più longu in u nostru paese da Istanbul.
13 chilometri Konak Tram è 9 chilometri Karşıyaka Cù l'aghjunzione di u tram, İzmir cuntinuerà à avè u sistema ferroviariu urbanu più diffusu in u nostru paese.
IZBAN CRESCE RAPIDEMENT
U 22 di maghju di u 2000, u 10 di maghju di u 16, u metro di İzmir hà apertu à i so 3 stazioni İzmirspor, Hatay, Göztepe, Poligon, Fahrettin Altay è Bornova Evka-45 stazioni İzmirspor, Hatay, Göztepe, Poligon, Fahrettin Altay è Bornova Evka-87. - annu è hà cambiatu a strada per Bornova Merkez. İzmir Metro, chì hà prima aumentatu u numeru di set in a so flotta di veiculi da 95 à 182, avarà una flotta gigante di XNUMX veiculi cù l'arrivu di XNUMX novi setti chì sò sempre in pruduzzione.
U sistema suburbanu urbanu İZBAN hà purtatu u so primu passageru u 30 d'aostu di u 2010. U sistema hà dimustratu una crescita esemplare in un cortu periudu di 5,5 anni, righjunghjendu u numeru di passageri annuali di 90 milioni. İZBAN, chì hà aumentatu da 31 stazioni à 38, hà aumentatu a so linea di 80 chilometri à 110, mentre chì aumentava u numeru di setti in a so flotta da 24 vagoni à 219. U sistema, chì si estenderà à Selçuk è Bergama, hà sappiutu dà un esempiu per altre cumpagnie di u sistema ferroviariu in u nostru paese cù questa rapida crescita.
SISTEMA FERROVIARI DI 2019 KILOMETRI FINA U 250
U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Aziz Kocaoğlu, hà dichjaratu ch'elli anu fattu u più grande rivoluzione di u sistema ferroviariu in a storia di a cità è hà dettu chì firmaranu un investimentu in u sistema ferroviariu di 2019 km, di cui 190 km in cundizione di travagliu, finu à u 250. Dichjarà chì i studii in terra sò stati realizati per a linea di metro Üçyol-Tınaztepe è chì u prughjettu serà realizatu più tardi, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "Andemu in un'offerta per a prima tappa di a linea di metro Narlıdere quist'annu. In u scopu di a seconda tappa, u prugettu di a rùbbrica finu à u Dipartimentu di l'Ingenieria hè in traccia. Finiremu i tramvii. Avemu apertu a linea Torbalı di İZBAN. Finiremu Selçuk stu mandatu, hè urgente per andà in offerta per a linea Bergama di İZBAN. En 1, 2019 km correranu, 190-60 km seranu in custruzzione, 65 km da İzmir. Averemu una longa rete di sistema ferroviariu ". disse.
FLOTTA GIGANTE DI 439 VEHICULI
Konak, chì serà operatu da Izmir Metro è Karşıyaka Mentre a custruzzione di u tram cuntinueghja, a pruduzzione di 38 treni cuntinueghja à un grande ritmu. Dui linii cù una lunghezza tutale di 22 chilometri, Konak è KarşıyakaSi alleggerà significativamente a carica di u trafficu in . U trasportu di u sistema ferroviariu, chì hà iniziatu cù 2000 vagoni di Izmir Metro in u 45, hè cresciutu in modu esponenziale in 16 anni, è u numeru di veiculi di u sistema ferroviariu in Izmir hè aumentatu à 306 cù l'aghjunzione di a flotta İZBAN. Cù i 95 novi veiculi di u Metro è 38 veiculi di u tram chì cumincianu à serve, a flotta diventerà 439.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*