U Golfu di Izmit Osman Gazi Bridge hè apertu

Izmit Bay Osman Gazi Bridge Opened: U novu ponte di Turchia, Osman Gazi, chì a custruzzione hà pigliatu 42 mesi, hè statu apertu. U ponte hà a capacità di trasportà 40.000 XNUMX veiculi ogni ghjornu.
U ponte, chì hà pigliatu 42 mesi per custruisce, hà a capacità di trasportà 40.000 XNUMX veiculi ogni ghjornu. Siemens, chì hè u cuntrattu elettromeccanicu di u ponte in nome di a cumpagnia di custruzzione giapponese IHI, hè rispunsevule per u sviluppu, a stallazione è a cumissioni di tutta a struttura di u ponte, cumpunenti di cuntrollu di trafficu è sistemi. U ponte di sei corsie cù linee di mantenimentu separati face parte di u prughjettu di l'autostrada chì unisce Istanbul è Izmir.

U ponte, custruitu interamente in azzaru è cù una portata principale di 1550 metri, pende à una altitudine di 64 metri sopra à u Mari di Marmara, à u sudu di Istanbul, in una zona propensa à i terremoti. Per quessa, hà una struttura dotata di una tecnulugia speciale chì misura continuamente a vibrazione, u muvimentu è a carica è notifica à l'operatore di u ponte di tutti l'avvenimenti anormali.
Siemens hà equipatu u ponte cù quasi sensori 390 chì monitoranu constantemente a situazione è dà una alarma in casu di vibrazione eccessiva. I sensori misuranu continuamente a carica di tensione è a tensione verticale è laterale in e sezioni di strada chì portanu à l'apertura principale. Sensori GPS speciali nantu à u ponte registranu tutte l'oscillazioni in i pilastri di u ponte in millimetri, è ancu unità di misurazione di u ventu è di a temperatura.

I cambiamenti è u dannu potenziale à u ponte sò ancu rilevati istantaneamente da i sensori, per esempiu, a corrosione in a struttura d'acciaio hè verificata constantemente. Un sistema spiciale in e camere internu, torri, ponti è cables di sospensione inguainata di u ponte cuntrola l'umidità in l'aria per prutege l'azzaru da l'arrugginiu è regula per mantene sottu à 40 per centu.
A custruzzione di u ponte è l'autostrada di 409 chilometri trà Istanbul è Izmir face parte di u più grande prughjettu di a strada circundante di Turchia finu à a data. A nova autostrada trà Gebze è İzmir hè un cuntrattu di Costruzione-Operazione-Trasferimentu per un periodu di 22 anni da "Otoyol YATIRIM ve İŞLETME A.Ş" (Nurol-Özaltin-Maykol-Astaldi-Yüksel-Göcay), incaricatu da a Direzzione Generale. di l'Autostrade (KGM) esse amministratu in cunfurmità cù i so termini. U novu ligame di ponte di sei corsie riducerà u tempu di viaghju trà e duie cità da ottu ore à trè ore.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*