U sicretu di Ayrılık Çeşmesi di Marmaray si ferma 100 anni fà

U sicretu di a fermata Ayrılık Çeşmesi di Marmaray 100 anni fà: U sicretu di a fermata Ayrılık Çeşmesi, chì hè identificata cù Marmaray, chì hè utilizata da millaie di persone ogni ghjornu, hè stata rivelata 100 anni fà.
U sicretu di a fermata Ayrılık Çeşmesi, chì hè identificata cù Marmaray in Istanbul, hè statu revelatu. A puema scritta 100 anni fà per a Fontana di Separazione hè stata descritta in u numeru di ghjugnu di a rivista Storia. In l'articulu in u quale a storia di a Fontana di Separazione hè cuntata, u puema scrittu da u ghjurnalistu tedescu è u storicu di l'arti Friedrich Schrader à a funtana apparsu.

U puema revelatu da Kerem Çalışkan in a rivista Storia hè statu scrittu annantu à a Fontana Ayrılık. Diligent hà scrittu di a storia di Schrader:
"Friedrich Schrader (1865-1922). Schrader hè un ghjurnalistu è storicu di l'arte tedescu. Stu ghjovanu tedescu, chì hà studiatu filulugia, orientalistica è storia di l'arte in Magdeburg, Germania, finisci in Istanbul à l'età di 26 anni. È vene chì vene. Stava in Istanbul per 1891 anni trà 1918-27. Schrader hè un veru amante di Istanbul, amante di Istanbul. Cunnisciutu assai bè u periodu paganu bizantinu è pre-bizantinu Istanbul, Schrader ama stu "mille vergine" (Tevfik Fikret/Sis) cù tuttu u focu di a so ghjuventù. Istanbul hè u locu di nascita di i so dui matrimonii è trè figlioli. Quandu era un prufissore assuciatu à u Schrader Robert College in u 1891-95, hè ancu diventatu amici cù Tevfik Fikret, chì era un maestru in a listessa scola. Traduce i so articuli è puesie in alimanu.

Schrader hà travagliatu cum'è ghjurnalistu in Istanbul dapoi u 1900, in più di l'insignamentu. Scrive articuli è impressioni da Istanbul per diversi ghjurnali tedeschi sottu u pseudonimu "Stiraki". Cum'è u nome di codice suggerisce, travaglia soprattuttu cù publicazioni di sinistra è suciale demucratiche. Hè unu di i fundatori è assistente direttore di u ghjurnale "Osmanischer Lloyd", publicatu in tedesco-francese da u lobby tedescu in Istanbul trà u 1908-1917.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*