Reazione da CHP à a caminata fatta à u tram in Samsun

Reazione da CHP à a caminata in tram in Samsun: Reazione à a caminata in tram da Samsun CHP. U presidente provinciale di CHP Samsun, Tufan Akcagöz, hà dumandatu a ritirata di l'aumentu di u sistema di tram-rail è di l'autobus publici privati.
U presidente provinciale di CHP Samsun, Tufan Akcagöz, hà reagitu à l'altitudine chì saranu valide da u 1 di lugliu 2016 per u sistema di tram-rail è l'autobus public privatu in Samsun.
Facendu una dichjarazione di stampa in quantu à l'altitudine in tram è autobus publichi privati ​​​​in Samsun, u presidente provinciale di CHP Samsun, Tufan Akcagöz, hà dettu: "In cunfurmità cù e decisioni prese in a riunione di u Centru di Coordinazione di u Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Samsun (UKOME), i tariffi di i prezzi di trasportu sò stati aumentati. in Samsun. Hè assai chjaru chì l'aumentu di i prezzi, chì sò dichjarati per esse implementati da 1 July 2016, sò stati messi in pratica senza cunsiderà a situazione ecunomica di u nostru populu. In a decisione, hè statu annunziatu chì i tariffi di u prezzu attuale (PPI + CPI) anu aumentatu. Tuttavia, u standard di vita di u nostru populu ùn hè micca aumentatu à questu ritmu per un tempu assai longu. U sistema ferroviariu hè un modu di trasportu assai preferitu in u trasportu di a cità di Samsun. Per quessa, l'aumentu di u sistema ferroviariu significa crudeltà. L'aumentu di l'autobus publichi privati ​​​​in i quartieri, invece, mette i nostri citadini in prublemi ecunomichi, cunziddi chì l'autobus ùn pò micca entre in u centru di a cità è i nostri citadini chì volenu vene da i nostri distretti à u centru di Samsun anu da aduprà. un altru veiculu in ogni modu. U guvernu di l'AKP, da una banda, dice chì e cose vanu bè è chì l'ecunumia hè in traccia; Per d 'altra banda, e municipalità di l'AKP cuntinueghjanu à fà u nostru paese invivibile cù e pulitiche di caminata chì mettenu in pratica. Dunque, a Municipalità Metropolitana deve rinunzià sta decisione di crescita senza significatu. "

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*