U primu sistema di metro in u mondu alimentatu da energia solare

U primu sistema di metro in u mondu alimentatu da l'energia solare: u metro di Santiago, induve 2,5 milioni di persone viaghjanu ogni ghjornu in Cile, prestu operarà in gran parte cù energia rinnuvevule. U sistema di metro, chì scontra u 60 per centu di u so cunsumu cù l'energia solare è u 18 per centu cù l'energia eolica, hè un candidatu per esse u primu in u mondu.
Atacama, u desertu più seccu di u mondu, situatu in u nordu di u Cile, serà utilizatu com'è fonte d'energia rinnuvevule per u sistema di metro di a capitale di u paese, Santiago. U sistema di l'energia solare di 650 megawatt, chì serà situatu in u sudu di u desertu di Atacama, à circa 100 km da a cità, trasfirerà a so pruduzzione direttamente à a linea di metro. Hè dichjaratu chì a produzzione aumenterà da 15 per centu grazia à i robots chì pulisce regularmente i pannelli solari per impediscenu di esse cuparti di terra di desertu.
U metro di Santiago, chì scontra u 60 per centu di a so energia da i pannelli solari in u desertu, riceverà u 18 per centu di a so energia da e turbine eoliche vicine. SunPower, basata in California, a cumpagnia chì hà custruitu u sistema, hà ancu cullaburatu cù Ford per utilizà pannelli solari quandu carricà i veiculi elettrici.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*