Port Safiport Derince resistente à u terremotu

Port Safiport Derince resistente à i terremoti: Un rapportu hè statu preparatu in l'Observatoriu Kandilli di l'Università Boğaziçi in quale u muvimentu di u terrimotu è i so effetti sò stati determinati per Safiport Derince. Sicondu u rapportu, chì hè una data assai impurtante per u prughjettu di espansione portu, i pussibuli risichi di terramoti sò stati determinati, è u prugettu hè preparatu per quessa.
L'Observatoriu Kandilli è l'Istitutu di Ricerca di Terremoti anu preparatu un veru record di terremoti per Safiport Derince. Un studiu di simulazione, chì ùn hè micca dispunibule in altri porti, serà ancu realizatu per Safiport Derince. Cù stu studiu, u disignu in cunfurmità cù u regulamentu hè statu determinatu secondu u muvimentu di terramotu pussibule in u prughjettu di espansione di u portu è u prugettu hè preparatu in questa direzzione.
Dichjarà chì anu spartutu tutti i studii geotecnichi cù l'Observatoriu Kandilli, i funzionari di Safiport Derince anu enfatizatu chì anu pigliatu ogni precauzione per prevene i pussibuli danni liati à u terrimotu in novi investimenti.
Safiport Derince hè strutturatu secondu u "Rapportu di Terremotu di l'Osservatorio Kandilli di l'Università Boğaziçi" ...
Kandilli Observatory and Earthquake Research Institute Prof. Emeritu Dr. Sicondu a dichjarazione di Mustafa Erdik nantu à u prugettu, "Avemu preparatu un rapportu chì determina l'impattu di u portu in casu di un terremotu pussibule. Safiport Derince hè strutturatu cù un prughjettu adattatu per stu rapportu. Cù u "Regulamentu Tecnicu di Terremotu nantu à Strutture Custiere è Portuali, Ferroviari è Custruzzioni di l'Aeroportu", u disignu di u terremotu di i porti hè statu dispostu in cunfurmità cù e regule di l'ingegneria. In Safiport Derince, a struttura è i rinforzi sò realizati in cunfurmità cù stu regulamentu. Per chì a struttura di u portu sia resistente à i terrimoti, hè necessariu di esaminà assai bè l'ambiente di a terra, di sceglie u tipu di struttura portu, è di determinà u materiale di riempimentu currettamente. Safiport Derince serà custruitu in cunfurmità cù tutti sti paràmetri in linea cù u rapportu chì hà ricevutu da noi, cusì pudemu dì chì "Safiport Derince serà un portu resistente à u terrimotu".
Cuncepimentu in Conformità à i Regolamenti di u Terremotu da Safiport Derince
Siccomu u Golfu di Izmit hè situatu in l'internu di una mega-città cum'è Istanbul, accoglie parechji porti in a regione. Dichjarà chì i porti in a Regione di u Golfu deve esse danatu solu à a misura desiderata dopu un forte terrimotu è chì i porti critichi duveranu cuntinuà e so funzioni, u Prof. Dr. Erdik cuntinuò e so parolle cusì; "Dopu à u terrimotu, hè vitale per riduce e perdite fisiche è umane, è ancu e perdite di l'impieghi, è di gestisce u pussibule disastru currettamente. In u terrimotu di Kocaeli di 17 August 1999, i porti in a Regione di u Golfu sò stati assai danni. In parechji porti, l'imprese sò stati disturbati, alcune di e strutture di u mare sò diventate inutilizabili è, sfurtunatamenti, sò stati scontri grandi pèrdite.
Quandu u terrimotu di u 1999 hè esaminatu; L'indagine di terra inadegwate, a mancanza di travaglii di migliione di a terra è l'inadeguatezza di i metudi utilizati in u disignu di u terrimotu sò trà e cause più impurtanti di danni à queste strutture. Per ùn esse espunutu à tali pèrdite una volta, sti carenze è inadegwate deve esse eliminati - cù l'implementazione seria di u regulamentu. Unu di i fatturi più impurtanti per assicurà un rendimentu di terramotu adattatu è a sicurezza hè chì i disinni portu sò fatti in cunfurmità cù a regulazione, micca solu in a Regione di u Golfu, ma ancu in e coste di u nostru paese.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*