Selim Koçbay hà esaminatu l'opere in Savaştepe - Tunnel Soğucak in situ

Selim Koçbay hà esaminatu l'opere in Savaştepe - Soğucak Tunnel In situ: A causa di u colapsu chì hè accadutu nantu à a linea İzmir Balıkesir à l'iniziu di marzu 2016, a linea İzmir Balıkesir hè stata chjusa à i trasporti. TCDD İzmir 3rd Regional Manager Selim Koçbay andò à u tunnel duie volte in pocu tempu è esaminò i travaglii in situ.
Un dent hè accadutu in u tunnel N ° 1912 trà e stazioni Savaştepe è Soğucak, custruitu da i Francesi in u 1 nantu à a linea Manisa Bandırma, è a linea hè stata chjusa à u trafficu di treni.
Per caccià a dent è migliurà u tunelu, un prughjettu di riabilitazione hè statu realizatu inseme cù l'Università Hacettepe è l'Università Dokuz Eylul, è u travagliu hè statu cuminciatu u 13.06.2016.
Ancu s'ellu era previstu un periudu di 100 ghjorni per i travaglii di migliurazione, hè statu annunziatu chì u tunnellu hè previstu di mette in opera in 3 mesi, dopu chì i travaglii cuntinueghjanu in 2,5 turni in dui punti diffirenti.
In u scopu di l'opere, 368 m di perforazione, 8672 m di blocchi è 22500 tunnellate di cimentu sò injectati longu u tunnel di 1200 m.
TCDD İzmir 3rd Regional Manager Selim Koçbay hà esaminatu l'opere in situ è ​​hà datu struzzioni per accelerà u travagliu è per portà a 3rd machine à iniezione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*